در جلسه مسوولان سازمان‌های دانش‌آموزی مناطق فارس مطرح شد:

سازمان دانش‌آموزی فارس آماده برگزاری اردوهای تشکیلاتی متناسب با سندتحول بنیادین است

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس از آمادگی این سازمان برای برگزاری اردوهای تشکیلاتی متناسب با سند تحول بنیادین خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی فارس آماده برگزاری اردوهای تشکیلاتی متناسب با سندتحول بنیادین است

بهنام رازقی امروز در نشست فصلی مسوولان سازمان‌های دانش‌آموزی مناطق 59‌گانه استان فارس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود، ضمن تشکر از زحمات مسوولان مناطق در پیشبرد اهداف سازمان دانش‌آموزی گفت: خوشبختانه امسال توانستیم رکورد جذب را در بحث پانا بشکنیم و به رقم 26 هزار نفر جذب در پانا برسیم که نسبت به سال گذشته 4 برابر افزایش داشته که رشد قابل توجهی محسوب می‌شود و این نشان دهنده علاقه دانش‌آموزان به فعالیت‌های تربیتی پانا و سازمان دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه در جذب پیشتازان نیز تاکنون جذب 126 هزار نفر دانش‌آموز علاقمند به عضویت در تشکل پیشتازان داشتیم، گفت: همزمان با آغاز فرایند جذب دانش‌آموزان، جذب مربیان نیز آغاز شده است که تاکنون دو هزار و 666 نفر از فرهنگیان استان نسبت به یادگیری آموزش‌های تشکیلاتی و مربیگری فعالیت‌های این سازمان ابراز علاقمندی کرده‌اند تا در کنار مربیان پیشکسوت در تحقق رسالت تربیتی سازمان دانش‌آموزی فعالیت کنند.

رازقی ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی در راستای رسالت تربیت اجتماعی که دارد با رویکرد مبتنی بر سند تحول بنیادین، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای دانش‌آموزان عضو دارد که همواره مورد استقبال دانش‌آموزان واقع شده است.

رازقی برگزاری اردوی زیارت اولی‌ها را نمونه‌ای از این موارد برشمرد و افزود: سال گذشته 5 کاروان 200 نفره از دانش‌آموزان زیارت اولی در مقطع متوسطه اول به مشهد مقدس اعزام شدند و امسال نیز آماده برگزاری این اردو را داریم که به زودی اجرا خواهد شد.

وی حضور فعال دانش‌آموز خبرنگاران پانا در برنامه‌های مختلف را فرصت تربیتی مناسبی عنوان کرد و از مسوولان مناطق 59 گانه خواست تا از این ظرفیت بیش از پیش برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد حس مسوولیت‌پذیری اجتماعی بهره‌مند شوند.

در ادامه این جلسه مسوولان و کارشناسان مرتبط با حوزه‌های مختلف به بیان مطالب و دور برد برنامه‌های پیش رو پرداختند و جلسه به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار