استخدام بیش از هزار ‌عضو هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: تعداد هزار و ۸۷۶ مجوز از طریق سازمان اداری استخدامی به وزارت بهداشت ارسال شده تا اعضای هیات علمی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی تامین شود.

کد مطلب: ۱۴۲۹۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
استخدام بیش از هزار ‌عضو هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

‌سعید چنگیزی آشتیانی، رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: تعداد هزار و ۸۷۶ مجوز از طریق سازمان اداری استخدامی به وزارت بهداشت ارسال شده تا اعضای هیئت علمی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی تامین شود که کافی نیست و امیدواریم در فراخوان‌های آتی جبران شود.

وی ادامه داد: زمان دقیق برگزاری بیستمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی به زودی از طریق پورتابل جذب اعضای هیئت علمی و نخبگان وزارت بهداشت و مکاتبه با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اطلاع رسانی واهد شد.

آشتیانی از تشکیل جلسه مشترک با ستاد کل نیرو‌های مسلح خبر داد و افزود: بر اساس مفاد این جلسه سهمیه خوبی برای جذب اعضای هیئت علمی ماده ۱ دریافت کردیم که امیدواریم با توزیع هدفمند، ماموریت گرا و بر اساس اعلام نیاز‌های دریافتی از دانشگاه‌ها در راستای بهبود و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات نظام سلامت موثر واقع شود.

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از داوطلبان در رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پذیرش میشوند، اظهار داشت: رشته‌های دندانپزشکی و Ph.D که مشمول خدمات نظام وظیفه عمومی هستند می‌توانند طول خدمت خود را دردر مناطق کمتر برخوردار بگذرانند.

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت در مورد توزیع نیروی فوق تخصصی بیان کرد: برای اولین بار در سال جاری با دریافت اولویت‌ها از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، این فرایند از طریق سامانه توزیع و جایابی نیرو‌های فوق تخصصی در حال انجام است و نیرو‌های فوق تخصص فرصت دارند تا روز شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ اولویت‌های خود را در این سامانه انتخاب کنند.

آشتیانی به انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق رفاه وزارت بهداشت در خصوص ارائه تسهیلات رفاهی به اعضای هیئت علمی اشاره کرد و افزود: به منظور برخورداری اعضای هیئت علمی از تسهیلات و خدمات رفاهی، کارت رفاهی تحت عنوان اعتلا کارت ویژه اعضای هیئت علمی به زودی ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار