ورود مدعی‌العموم برای رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت آرامستان‌ها در بجنورد

بجنورد (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از ورود مدعی‌العموم و دستگاه قضایی در راستای ساماندهی و رفع مشکلات آرامستان‌ها در شهرستان بجنورد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود مدعی‌العموم برای رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت آرامستان‌ها در بجنورد

سیدجواد ایلالی با اشاره به نشست اخیر هم اندیشی و تعاملی با حضور بازرس کل، شهردار بجنورد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان ذی ربط گفت: مشکلاتی که در حال حاضر در خصوص آرامستان ها به ویژه در مرکز استان مطرح شده از ابعاد مختلف قابل بررسی است و این دادستانی به اعتبار نقشی که مدعی العموم در صیانت از حقوق عامه بر عهده دارد در این خصوص مطالبات عمومی و بحق شهروندان را پیگیری خواهد کرد.

ایلالی اظهار کرد: مصادیق این مشکلات از قبیل مسأله حمل متوفیان، مسائل زیست محیطی، راه های دسترسی به گورستان پارک جاوید، ازدحام جمعیت و ترافیک بسیار زیاد و غیرقابل توجیه در خیابان های مجاور معصوم زاده و بارگاه ملکوتی امام زاده عباس ابن موسی ابن جعفر( ع) در این نشست مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مدعی العموم تصریح کرد: مقرر شد با انجام هماهنگی های لازم بین تمامی بخش ها و قسمت های مرتبط با یکدیگر و انسجام در اقدام و عمل این مشکلات بر اساس موازین قانونی تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری گردد.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار