عامل تیراندازی در شیروان دستگیر شد

شیروان (پانا) - فرمانده انتظامی شیروان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان در کمتر از یک ساعت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عامل تیراندازی در  شیروان دستگیر شد

سرهنگ مجید یگانه پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شیروان، به دو نفر از اهالی به علت اختلاف بر سر چراگاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این فرماندهی قرارگرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام کار پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد که شخصی با سلاح شکاری علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب زخمی شدن دو نفر شده و سپس به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به اینکه در این راستا با تحقیقات گسترده و اقدامات صورت گرفته توسط ماموران انتظامی این فرد کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این فرد یک قبضه سلاح تک لول شکاری کشف و ضبط کردند.

سرهنگ یگانه پور در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و اخلال در نظم و امنیت عمومی مردم شوند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار