با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

مالک تیم داماشیان رشت جریمه شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال و فوتسال صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مالک تیم داماشیان رشت جریمه شد

مسابقه تیم‌های مس سونگون ورزقان و کان پژوهان کاشان برگزار و از سوی حسین رحمانی، مدیر تیم کان پژوهان کاشان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم کان پژوهان کاشان به دلیل داشتن 4 بازیکن اخطاری، باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مهدی یوسفی، تدارکات تیم کان پژوهان کاشان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مسابقه تیم‌های داماشیان رشت و شهر راز شیراز برگزار و از سوی پارسا نظر زاده، منتسب به داماشیان رشت به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی، به سه جلسه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقه تیم محروم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

تیم داماشیان رشت به دلیل سوء رفتار تیمی و اعتراض کادر فنی و بازیکنان ذخیره به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اسلام عاطف، تدارکات تیم داماشیان رشت به دلیل نقض مقررات و در اختیار قرار دادن آی دی کارت خود برای استفاده دیگری، به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سعید طالبی، بازیکن تیم داماشیان رشت به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه از همراهی تیم و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

نصیر نعمتی پور، مالک تیم داماشیان رشت به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار