دبیر بخش طنز نهمین جشنواره فیلم مدرسه خبر داد:

برگزاری بخش ویژه طنز فیلم دانش‌آموزی برای اولین بار

تهران (پانا) - دبیر بخش ویژه طنز نهمین جشنواره فیلم مدرسه گفت برای نخستین بار، بخش ویژه طنز فیلم دانش‌آموزی در نهمین جشنواره فیلم مدرسه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بخش ویژه طنز فیلم دانش‌آموزی برای اولین بار

به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم مدرسه؛ محسن دهگلی با اشاره به افزوده شدن بخش جدیدی به این جشنواره اظهار کرد: برای نخستین بار، بخش ویژه طنز فیلم دانش‌آموزی در نهمین جشنواره فیلم مدرسه برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان علاقه‌مند به موضوعات طنز در مقطع متوسطه اول و دوم می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی گفت: بخش طنز در محورهای اصلی شامل داستانی، انیمیشن، نماهنگ و آیتم تلویزیونی و در محور جانبی شامل فیلمنامه خواهد بود.

دهگلی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را در آدرس اینترنتی جشنواره www.madresefestival.ir و همچنین ربات اختصاصی جشنواره در پیام‌رسان کاربردی شاد‌ ارسال و بارگذاری کنند.

وی با اشاره به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بیان کرد: شرکت‌کنندگان این امکان را دارند که تا 30 آذر‌، اثر ‌یا آثار خود را ارسال کرده تا بعد از بررسی‌های اولیه، حضور آن‌ها در جشنواره فراهم شود.

دبیر بخش طنز نهمین جشنواره فیلم مدرسه یادآور شد: با همکاری‌های صورت‌پذیرفته با مرکز مطالعات راهبردی ژرفا از آثار برگزیده این جشنواره حمایت و در جشنواره‌های برتر و بین‌المللی شرکت داده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار