قانون اساسی‌ از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب است

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی ‌این قانون را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانسته و مورد تایید مردم قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
قانون اساسی‌ از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت الله مدرس گفت: یک عالم شجاع به خاطر دفاع از تفکر الهی و دفاع از عدالت شجاعانه شهید شد، آیت‌الله شهید مدرس، فقیه بصیر و شجاع و سیاستمدار مقتدر بود که روز شهادت او روز مجلس نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: شهید مدرس در یک مقطع و دورانی از اسلام دفاع کرد که دوران خفقان، غربت و مظلومیت بود، در مقابل دنیایی از زور و ظلم و فساد از عدالت و قانون اسلام دم زد و در نهایت به دست خبیث ترین انسان های دوران خود به فیض شهادت نائل آمد.

امام‌جمعه قرچک ضمن اشاره به رشادت‌های شهید مدرس تسریح کرد: شهید مدرس برای همگان اسوه است نه فقط برای نمایندگان مجلس بلکه ملت‌های بیدار دنیا به شدت بدنبال عدالت، صلح و ارزش‌های انسانی هستند یک الگوی تمام عیار است.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی و برکات این رویداد بزرگ خاطرنشان کرد: ملت‌های دنیا مظلوم نواز و ظلم ستیز شده اند، این انقلاب به برکت اسلام و انقلاب اسلامی و شهدای گران سنگ ما به وجود آمده است، این گرایش جدید افکار عمومی دنیا به برکت منظومه فکری و اندیشه ناب امامین انقلاب ما است.

خطیب نمازجمعه شهرستان‌قرچک همچنین به سالروز تصویب قانون اساسی اسلامی ازئان داشت: قوانین ما در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، قضایی، اخلاقی، انتظامی، تربیتی، کاملاً اسلامی است.

دانش‌آموز خبرنگار، مائده مهربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار