مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه:

راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش برقراری اتحاد در سطوح مختلف است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه‌ بیان کرد راهبرد اصلی وزارت آموزش‌ و پرورش برای رسیدن به اهدافش برقراری اتحاد و انسجام درون سازمانی و هماهنگی بین مجموعه متولیان آموزش و پرورش در سطوح مختلف است.

کد مطلب: ۱۴۲۸۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش برقراری اتحاد در سطوح مختلف است

سلمان محمدی مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه مطرح کرد:گردهمایی مدیران کل آموزش‌وپرورش استان ها و اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش با هدف به اشتراک گذاشتن تجارب مدیران در سراسر کشور بود که در حوزه‌هایی از‌جمله مدیرت منابع انسانی،منابع مالی، تربیت‌بندی و سلامت، تأمین خدمات برگزاری امتحانات نهایی و برخی مسائل پرورشی تبادل نظر شد.

وی خاطر نشان کرد: مسئله نیروی انسانی که امسال با چالش هایی روبه رو شد، برای سال آینده پیش بینی می‌شود که آزمون استخدامی را در بهمن یا اسفندماه برگزار کنیم؛بعد از اعلام نتایج دوره های آموزشی را برای معلمین برگزار کنیم.

محمدی در رابطه با اینکه آموزش و پرورش، تربیتی است گفت در حوزه پرورشی نگاه جامعی داریم که باید روی چند اصل از جمله دانش‌آموز‌محوری و دادن نقش هایی در مدرسه به دانش آموزان، تمرکز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه مطرح کرد: تقویت ایمان، تقویت روحیه و امید، ایجاد شور و نشاط، تقویت هویت و خردورزی دانش‌آموزان از اهداف ما در مدارس است.

محمدی در رابطه با عملکرد تشکل های دانش آموزی استان کرمانشاه بیان کرد: در استان کرمانشاه از ظرفیت های تشکل های دانش‌آموزی در امور پرورشی استفاده می‌کنیم. تشکل های دانش آموزی نقش های مهمی در ایجاد شورو نشاط و فعالیت های پرورشی ایفا می‌کنند.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار