تشکیل ستاد پذیرش مجروحان جنگ غزه در ایران

تهران (پانا) - ستاد پذیرش مجروحان جنگ غزه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستاد پذیرش مجروحان جنگ غزه در ایران

‌سیدمحمد پور حسینی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت با اشاره به رایزنی‌های بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت با نهاد‌های بین المللی سلامت محور و وزاری بهداشت کشور‌های اسلامی گفت: برای حمایت از مردم مظلوم غزه تاکنون در وزارت بهداشت شاهد برگزاری تجمع‌ها و گردهمایی‌های کادر بهداشت و درمان در هفته‌های اخیر، تامین و تحویل محوله‌های دارویی، تامین کمک‌های نقدی، تهیه تجهیزات بیمارستانی و تحویل به جمعیت هلال احمر و همچنین پیش ثبت نام تعداد زیادی از همکاران بهداشتی و درمانی برای اعزام احتمالی و ارائه خدمت به مردم غزه بوده ایم.

سید محمد پورحسینی افزود: با تشکیل ستاد پذیرش مجروحان جنگ غزه، آمادگی برای درمان مجروحان وجود دارد که با مشارکت نهاد‌های بین المللی سلامت محور و وزارت امور خارجه برنامه ریزی خواهد شد.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت در نشست‌های منطقه‌ای، وبینار‌ها و نشست‌ها با وزرای بهداشت کشور‌های اسلامی، کمک به مجروحان را خواستار شد.

سید محمد پورحسینی افزود: همکاران ما درصورت فراهم شدن شرایط آماده اعزام برای کمک به مردم غزه هستند.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت گفت: در غزه برای رساندن اکسیژن به کودکان غزه هم دریغ شده است که این یک خود یک جنایت جنگیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار