معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

به منظور برگزاری هر چه بهتر مانور زلزله، آموزش‌های لازم به مدارس داده شده است

شهرکرد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد به منظور برگزاری هر چه بهتر مانور زلزله، با حضور کارشناسان هلال احمر، آموزش‌های لازم به صورت حضوری و در شبکه شاد به مدارس داده شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
به منظور برگزاری هر چه بهتر مانور زلزله، آموزش‌های لازم به مدارس داده شده است

مانور زلزله و ایمنی در سراسر مدارس استان و به صورت نمادین با حضور مسئولین استانی در محل آموزشگاه شهید فاضل شهرکرد برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این مانور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت بحران، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی، صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری و کلیه دستگاه های مرتبط با مانور زلزله، آموزش نکات ایمنی به دانش آموزان و اولیا آنان را بسیار ضروری دانست و گفت: مانور زلزله و ایمنی امسال با مشارکت اولیا دانش آموزان در سطح مدارس استان برگزار شد.

غلامعلی خدیبی گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر مانور زلزله و ایمنی، آموزش های لازم به مدارس و با حضور کارشناسان هلال احمر استان به صورت حضوری و مجازی از طریق شبکه شاد داده شده و مدیران مدارس، با آمادگی کامل نسبت به اجرای مانور اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران نیز در حاشیه این مانور گفت: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری جزء 6 استان حادثه خیز کشور است، آموزش نکات ایمنی به جامعه و خصوصا دانش آموزان بسیار ضروری و حیاتی است.

وی گفت: در این مانور علاوه بر دانش آموزان، اولیا دانش آموزان نیز حضور دارند و در کنار فرزندان خود مهارت های امداد و نجات را فرا گرفتند.

کیانی، ایمن سازی مدارس را در مقابل حوادث طبیعی ضروری دانست و گفت: مدارس باید تجهیزات لازم را برای مقابله با حوادث طبیعی داشته باشند.

گفتنی است: اجرای نمادین مانور زلزله و ایمنی در استان به صورت زنده از شبکه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان در پیام رسان شاد منتشر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار