معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در بازدید از سالن‌های ورزشی:

یکی از راه‌های کیفیت‌بخشی به فضاهای ورزشی، میزبانی از مسابقات است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در بازدید از سالن‌های ورزشی، یکی از راه‌های کیفیت‌بخشی به ورزش و فضاهای ورزشی را قبول میزبانی مسابقات استانی و کشوری دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۷۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از راه‌های کیفیت‌بخشی به فضاهای ورزشی، میزبانی از مسابقات است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در جلسه هماهنگی با کارشناس مسئول تربیت‌بدنی و مسئولین انجمن‌های استانی جهت میزبانی مسابقات دومیدانی و هندبال متوسطه دختران و پسران گفت: ما نباید نگاهمان فقط محدود به شهرستان باشد، بلکه باید از تمام ظرفیت مجموعه‌های ورزشی خوب شهرستان، در جهت میزبانی مسابقات استانی و کشوری استفاده کنیم.

این مقام مسئول همچنین در بازدید از سالن دومیدانی شهیدان مظفر و سالن چند منظوره شهدای ملارد سرآسیاب، محل‌های برگزاری مسابقات استانی، به تجهیز و آماده سازی این فضاها برای میزبانی مطلوب از دانش‌آموزان و همکاران مناطق ۲۱ گانه شهرستان استان تهران اشاره کرد و گفت: از آنجا که شروع مسابقات استانی از روز چهارشنبه ۸ آذر از ملارد خواهد بود. امیدواریم شاهد درخشش دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در تمامی رشته‌های ورزشی باشیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، افزود: ما همه تلاش خود را می‌کنیم که امکانات خوبی را برای این مسابقات فراهم کرده و به نحو احسن این میزبانی را به سرانجام برسانیم، و از رسانه‌ها و دانش‌آموزان خبرنگار هم می‌خواهیم بیشتر به این مسابقات و انعکاس خبری آن بپردازند.

حضرتقلی، یکی از راه‌های کیفیت بخشی به ورزش و فضاهای ورزشی را قبول میزبانی مسابقات استانی و کشوری دانست و از تمامی همکاران تربیت بدنی و مسئولین سالن‌های ورزشی که در برگزاری مسابقات و ارتقاء سطح کیفی مجموعه‌های ورزشی آموزش و پرورش شهرستان ملارد تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار