درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت۶۶ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوره اول این استان، در مرحله کشوری نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۷۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

محمود مشکی،معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل اظهار کرد: این جشنواره، بزرگترین رویداد علمی پیش روی دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی است که در ۱۳ محور برگزار می‌شود و مرحله کشوری نهمین دوره این رویداد در چهار محور، مردادماه ۱۴۰۲ در استان گیلان بصورت غیرحضوری برگزار شد.

وی افزود: از ۶۰ هزار دانش‌آموز پایه اول متوسطه در این استان ۲۲ هزار دانش‌آموز در مدارس در مرحله منطقه‌ای این رویداد علمی شرکت کردند که بیش از ۱ هزار و پانصد نفر دانش آموز در قالب ۷۶۰ تیم به مرحله استانی راه یافتند که پس از داوری حضوری و غیر حضوری از این تعداد ۶۷ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان تصریح کرد: در مرحله کشوری نیز دانش آموزان این استان موفق شدند، ۴ رتبه اول و ۶۲ رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است علیرضا آشتیانی از شهرستان خلخال در محور زبان و ادبیات فارسی، محمد صائن ولی زاده از شهرستان پارس آباد و زهرا آسیابی زاده از ناحیه ۲اردبیل در محور سلامت و تربیت بدنی و همچنین عماد حق شناس از ناحیه یک اردبیل در محور دست سازه، رتبه های اول نهمین دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی را بدست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار