دانش‌آموزان شهرکردی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

شهرکرد (پانا) - ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان شهرکرد صبح امروز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۷۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان شهرکردی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه بدرقه دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور که صبح امروز در محل آموزشگاه شهید حقیقی ناحیه یک شهرکرد برگزار شد، از اعرام دانش آموزان شهرستان شهرکرد به اردوی راهیان نور از تاریخ ۷ الی ۱۰ آذرماه خبر داد.

افشین امیریان گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با سپاه استان چهارمحال و بختیاری تعداد ۷۵۰ دانش آموز دختر از شهرستان های شهرکرد اردل و بن در تاریخ های ۷ الی ۱۸ آذرماه از یادمان های ۸ سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

وی گفت: اردوی راهیان نور ابتکار انقلاب اسلامی در حفظ و پاسداست هویت ملی، ارزش ها و میراث فرهنگی است و دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب با مفاهیم والای جهاد در راه خدا، ایستادگی و مقاومت در برابر سلطه جهانی آشنا می شوند و پی به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس خواهند برد.

گفتنی است دانش آموزان نواحی ۱ و ۲ شهرکرد و منطقه لاران امروز به اردوی راهیان نور اعزام شدند، دانش آموزان شهرستان اردل ۱۱ آذرماه و دانش آموزان شهرستان بن ۱۵ آذر ماه به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد و به مدت سه روز از برنامه های فرهنگی اردو استفاده خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار