مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در جمع عوامل اجرایی مدارس قرآنی:

هدف نظام تعلیم وتربیت تغییررفتاربه سمت تعالی است/تغییررفتار بایدهمراه باآموزه های دینی و قرآنی باشد

خبرگزاری پانا:گردهمایی عوامل اجرایی مدارس قرآنی، برنامه ای و فوق برنامه ای آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در دبستان دخترانه اروند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید بهادر موسوی مدیر این ناحیه در این گردهمایی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ از مقطع پیش دبستانی تا پایان دبیرستان برای قرآنی کردن دانش آموزان برنامه های خاصی وجود دارد.
وی در ادامه افزود: برای جلوگیری از بوجود آمدن آسیب های اجتماعی باید دانش آموزان را با قرآن مانوس نمائیم؛ چرا که به همان اندازه که دانش آموزان را به قرآن نزدیک کنیم؛ به همان اندازه ریشه آسیب های اجتماعی را در جامعه می خشکانیم.
موسوی تصریح کرد: خانواده های قرآنی آینده ای روشن را برای فرزندان خود ترسیم کرده اند و هدف نظام تعلیم و تربیت نیز تغییر رفتار در دانش آموزان به سمت تعالی و زندگی در حیات طیبه است و این تغییر رفتار باید همراه با آموزه های قرآنی و دینی می باشد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز خطاب به عوامل اجرایی مدارس قرآنی گفت: قرآن به عنوان معجزه اثبات حقانیت پیامبر اکرم (ص) گنجینه ای نفیس و فرهنگی است که ما به عنوان مسلمان و مروجین قرآن در جامعه آن را در اختیار داریم لذا باید با بهره گیری از رهنمودهای الهی قرآن در هدایت دانش آموزان در مسیر الهی کوشا باشیم.
نظرعلی کیانی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این گردهمایی ضمن بیاناهداف شکل گیری مدارس قرآنی، برنامه ای و فوق برنامه ای گفت: ما به دنبال این هستیم تا با اجرای برنامه ها و فعالیت های قرآنی در مدارس؛ دانش آموزان، معلمان و اولیا آنان را با مفاهیم قرآنی و فرهنگ قرآنی آشنا سازیم تا جامعه ای سالم، آرام و کاملاً دینی و مبتنی بر فرهنگ تشیع داشته باشیم.
وی هدف از برگزاری این گردهمایی را آشنایی عوامل اجرایی مدارس قرآنی با فعالیت های خاص قرآنی در واحدهای آموزشی عنوان کرد و بر برگزاری محافل انس با قرآن، نشست های پرسش و پاسخ و نشست های مهدویت در مدارس قرآنی تاکید کرد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار