معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان:

حرکت خودجوش دانش آموزان نمونه‌ای از پیروزی‌های بسیج است

تنگستان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان گفت یکی از نمونه‌های کوچک وحدت و حرکت خودجوش نیروی های مردمی، همین برنامه روز بسیج است که توسط تشکل‌های دانش‌آموزی این آموزشگاه برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حرکت خودجوش دانش آموزان نمونه‌ای از پیروزی‌های بسیج است

ویژه برنامه روز بسیج در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه شهید مطهری شهر اهرم توسط تشکل های دانش آموزی برگزار شد.

ابراهیم دهقان‌دوست معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان بسیج را مظهر مقاومت دانست و عنوان کرد: بسیج عرصه ای بزرگ برای خدمت و نشان دادن وحدت نیروهای مردمی است که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به پیروزی های بزرگی دست یافته است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان گفت: یکی از نمونه های کوچک وحدت و حرکت خودجوش نیروهای مردمی، همین برنامه روز بسیج است که توسط تشکل های دانش آموزی این آموزشگاه برگزار شده است.

دهقان دوست تصریح کرد: اینکه امروز انقلاب اسلامی به همت بسیج به دستاوردهای خوبی دست پیدا کرده است ، به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

این برنامه با حضور مسئول دفتر نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر اهرم، مسئول حوزه مقاومت فرمانداری تنگستان و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار