محسنی بندپی در گفت‌وگو با پانا:

میزان مشارکت در انتخابات به مسائل اقتصادی و سطح رفاه اجتماعی بازمی‌گردد

مردم ما طی ۴۳ سال گذشته ثابت کرده‌اند که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند

تهران (پانا) - نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات به مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و سطح رفاه اجتماعی بازمی‌گردد، گفت اگر چه مردم ما طی 43 سال گذشته ثابت کرده‌اند که مردم اصیل و نجیبی هستند و همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند. ان‌شالله ما بتوانیم این اعتماد را که سرمایه اجتماعی هر کشوری است، با عملکرد مناسب پاس بداریم.

کد مطلب: ۱۴۲۷۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
میزان مشارکت در انتخابات به مسائل اقتصادی و سطح رفاه اجتماعی بازمی‌گردد

محمدعلی محسنی بندپی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به عملکرد مجلس یازدهم، اظهار کرد: «مردم باید راجع به عملکرد مجلس نظر دهند. خدمت‌گیرنده‌ها هستند که باید بگویند که آیا از خدمتی که می‌گیرند،‌ راضی هستند یا خیر.»

وی با بیان اینکه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون دو وظیفه اصلی مجلس است، گفت: «من به قانونگذاری مجلس نمره خوبی می‌دهم اما در حوزه نظارت بر اجرای قانون نمره پایین‌تری باید به مجلس داد. اگر سه‌شنبه‌های نظارتی ادامه پیدا می‌کرد، عملکرد بهتری داشتیم؛ بهتر است دو روز از هفته به نظارت و یک روز به قانونگذاری بپردازیم. در این صورت هر دو بال را می‌توان با یک نمره قابل قبول ارزیابی کرد.»

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس ادامه داد: «مشارکت مردم در انتخابات چند بعدی است. عملاً مشارکت مردم مستقیم به عملکرد مجلس بستگی ندارد، بلکه به موارد متعددی بازمی‌گردد؛ به عنوان مثال مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، سطح رفاه اجتماعی و تحولات منطقه در مشارکت مردم تاثیرگذار است.»

محسنی بندپی بیان کرد: «ما هر چقدر هم قوانین خوب و مترقی تصویب کنیم، وقتی در تحریم جدی به سر می‌بریم، قطعاً نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که رضایتمندی مردم، رضایتمندی خیلی خوبی باشد. اگر چه مردم ما طی 43 سال گذشته ثابت کرده‌اند که مردم اصیل و نجیبی هستند و همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند. ان‌شالله ما بتوانیم این اعتماد را که سرمایه اجتماعی هر کشوری است، با عملکرد مناسب پاس بداریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار