جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

مردم محور بودن رمز موفقیت بسیج است

هرمزگان (پانا) - جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان ضمن حضور در صبحگاه مشترک اقشار مختلف بسیج شهرستان حاجی آباد و تبریک هفته بسیج گفت بسیج با تاسی از شهدا و زیر پرچم ولایت فقیه امروزه در دنیا نمونه و الگو شده و رمز موفقیت بسیج، مردم محور بودن بسیج است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم محور بودن رمز موفقیت بسیج است

سردار هدایت الله امیری طی دیدار با بسیجیان شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: «در ۴۴ سال گذشته نسیم روح بخش بسیج علاوه بر ملت ایران بر بسیاری از ملت‌های دیگر وزیده شده و امروزه نسیمی از خیل عظیم نیروهای بسیج را در سرزمین غزه شاهد هستیم. نسیمی که به طوفان الاقصی تبدیل شد و بنای کفر و رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد. مقاومت مردم مظلوم غزه بر اساس الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی ملت ایران است.»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد ضمن تاکید بر صلابت، رشادت و روحیه ایثارگری بسیج گفت: «هر جا که مشکل یا مسئله‌ای وجود داشته و دارد بسیج میدان دار بوده و خواهد بود و در همه عرصه‌ها و دشواری‌ها در بلایای طبیعی و غیرطبیعی و حوادث، بسیج عصای حضرت موسی بوده است.»

دهقانی خاطرنشان کرد: «اقشار مختلف بسیج شهرستان حاجی آباد در هفته بسیج ۶۳ ویژه برنامه با رویکرد جهاد تبیین و امیدآفرینی در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، تربیتی، محرومیت زدایی و یادواره شهدا با شعار بسیج امید ملت ایران است اجرا کرده اند.»

خبرنگار: فاطمه امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار