در شهرستان‌پاکدشت انجام شد

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در راستای حمایت از کودکان غزه

پاکدشت (پانا) - نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و استقبال خوشنویسان و هنرمندان در راستای حمایت از کودکان غزه در فرهنگسرای امام خمینی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در راستای حمایت از کودکان غزه

نمایشگاه هنرهای تجسمی به منظور حمایت از کودکان مظلوم غزه در فرهنگسرای امام خمینی پاکدشت با استقبال ویژه هنرمندان این شهرستان در حال برگزاری است.

مرتضی علوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در این نمایشگاه حضور یافت و عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی، هزاران نفر از زنان و کودکان و پیر و جوان غیرنظامی را کشته است و با بمباران مراکز پرجمعیت و ساختمان‌هایی که می‌دانند محل سکونت غیرنظامیان است، مقابل چشم مردم دنیا در حال جنایت است.

مرتضی علوی ادامه داد: اینک تمام مردم جهان بیدار شدند و در مقابل صهیونیست، دشمن بشریت ایستاده‌اند و بانگ مظلوم‌خواهی را سر می‌دهند، طبق سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئله‌ فلسطین مسئله‌ اوّل دنیاى اسلام است؛ فلسطین یک کشور اسلامى بوده است که صهیونیست‌هاى غاصب، به کمک قدرتهاى جهانى، سال‌هاى متمادى است آن‌جا را گرفته‌اند و مردم فلسطین مشغول مبارزه‌اند تا آن‌جا را باز پس بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد: رزمندگان فلسطینی روحیه و انگیزه و توان و آمادگی خود را برای اقدام حفظ کرده‌اند و انشاالله از این به بعد هم همین‌گونه خواهد بود و رژیم غاصب صهیونیستی به‌ دلیل ناتوانی در رویارویی با آنها، در حال گرفتن انتقام از مردم بی‌دفاع غزه است و سیاست عمده‌ استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله‌ فلسطین در ذهنیّت جوامع مسلمان و به سَمت فراموشی راندن آن است.

علوی افزود: در این باره هنرمندان ما نیز گرد هم آمده تا با تجسمی از لحظات اندوهگین کودکان و مادران غزه وظیفه و حمایت خود را در قبال آنها انجام دهند، و درباره مظلومیت غزه و قدرت ایمانشان کارهای هنری را از خودشان به جا بگذارند، که بحمدالله این کارگاه از استقبال پرشور ۱۰۰ هنرمند و خوشنویس برخوردار بود.

در پایان شایان ذکر است که از بین آثار شرکت کنندگان در زمینه هنرهای تجسمی ۳ اثر در بخش بزرگسالان و ۳ اثر در بخش نوجوانان انتخاب گردید و از آنها توسط مسئولین، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز : عسل ماکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار