مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

برگزاری مسابقات تنیس روی میز دختران مقطع متوسطه در ملارد

ملارد (پانا) - مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از برگزاری مسابقات تنیس روی میز مدارس دخترانه متوسطه اول و دوم، در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید محمد‌حسین ثمری ملارد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات تنیس روی میز دختران مقطع متوسطه در ملارد

حسنعلی نعمتی، کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: یکی از فواید ورزش برای جامعه دانش‌آموزی، نشاط و شادی دانش‌آموزان است و امروز کودکان و نوجوانان ما به شدت نیازمندند که شادی و نشاط داشته باشند و بهترین ابزاری که می‌تواند آن را به ارمغان بیاورد، درس تربیت‌بدنی و ورزش و برگزاری مسابقات است.

این مقام مسئول افزود: مسابقات تنیس روی میز دختران مقطع متوسطه دوم مرحله منطقه‌ای بین مدارس در سالن فرهنگی ورزشی شهید ثمری برگزار شد و نتایج مسابقات تیمی مشخص ش د و تیم‌های دبیرستان حنان، دبیرستان همت، آموزشگاه طوبی، به‌ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی عنوان کرد: در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز دختران مقطع متوسطه دوم، ستایش سلیمی دبیرستان شاهد، زهرا بیگدلی دبیرستان همت، مبینا صاحبقرانی از دبیرستان فرزانگان استعداد درخشان و فاطمه فتحعلی‌پور دبیرستان حنان به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نعمتی، در ادامه این خبر از مسابقات تنیس روی میز دختران مقطع متوسطه اول و نتایج این مسابقات بیان کرد: در بخش تیمی نتایج مسابقات تنیس روی میز دختران مقطع متوسطه اول، دبیرستان عطیه۲، دبیرستان فرزانگان و دبیرستان فرزانگان استعداد درخشان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، تشریح کرد: در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز دختران مقطع متوسطه اول به ترتیب، آرمیتا کرمی رتبه اول از دبیرستان فرزانگان استعداد درخشان، ریحانه کاهه رتبه دوم از دبیرستان عطیه۲، سارینا فیاض از آموزشگاه فرزانگان و فاطمه غلام‌زاده از دبیرستان فرزانگان استعداد درخشان مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار