بهره‌مندی روستائیان بدون مسکن ‌از زمین‌های ۹۹ ساله

تهران (پانا) - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی ۹۹ ساله در کشور برای متقاضیان فاقد مسکن تا پایان دولت سیزدهم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی روستائیان بدون مسکن ‌از زمین‌های ۹۹ ساله

‌غلامرضا صالحی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر و بعضا در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است، گفت: تا به امروز در شهر‌ها عملیات ساخت حدود ۱۲۰ هزار واحد در کل کشور در بحث طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

وی افزود: در روستا‌ها نیز که پرداخت تسهیلات و تامین زمین به عهده بنیاد مسکن است تا به امروز ۳۸۰ هزار واحد ساخت و ساز انجام شده و حدود ۱۶۰ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

صالحی ادامه داد: یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن در خصوص تامین مسکن در روستا‌ها واگذاری زمین به صورت ۹۹ ساله است که تا به امروز ۲۳۰ هزار قطعه در کل کشور تامین شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: برنامه بنیاد مسکن برای امسال تامین ۵۰۰ هزار قطعه برای کل کشور است و برای سال ۱۴۰۳ نیز ۵۰۰ هزار قطعه دیگر زمین تامین می‌کنیم.

وی گفت: در مجموع تا پایان دولت سیزدهم یک میلیون قطعه زمین روستایی در کشور تامین خواهد شد و در اختیار متقاضیان فاقد مسکن قرار خواهیم داد.

به گفته صالحی؛ همه این واگذاری‌های زمین نیز به صورت ۹۹ ساله است تا متقاضیان فاقد مسکن در روستا‌ها بتوانند نسبت به دریافت این زمین‌ها اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار