فرمانده بسیج خواهران پایگاه زهرای اطهر مشهد:

نقش بسیج در تمامی عرصه‌های کشور پررنگ است

مشهد (پانا) - فرمانده بسیج خواهران پایگاه زهرای اطهر مشهد گفت بسیج برخاسته از متن جامعه و از مردم و با مردم بوده و خواهد بود. در مدت این 40 سال هر جا به بسیج نیاز بوده، حاضر و در راستای تعالی نظام جمهوری اسلامی قدم برداشته و بدون هیچ چشمداشتی خالصانه و مخلصانه خدمت کرده است.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش بسیج در تمامی عرصه‌های کشور پررنگ است

فاطمه نوازی، فرمانده بسیج خواهران پایگاه زهرای اطهر گفت: بسیج نهالی است که توسط امام خمینی (ره) کاشته شد، در دوران جنگ، بسیج برای جنگ بود و در دوران پشتیبانی برای پشتیبانی و در زمان سازندگی برای سازندگی، هرجا نیازی احساس شود بسیج حضور دارد.

وی افزود: علاقه جوانان برای حضور در بسیج فقط مختص زمان جنگ نبوده، بلکه با توجه به علاقه جوانان و نوجوانان به حضور در عرصه های مختلف از جمله ورزش، علم، هنر، سیاست،فرهنگ و ...هنوز هم حضورشان در بسیج فعال است.

وی ادامه داد: امروز بسیج نقش پررنگی در حل مسائل کشور دارد، زیرا بسیج متشکل از نیروهای مردمی است. از پزشک و مهندس گرفته تا یک بانوی خانه دار در قالب بسیج فعالیت دارند، به همین خاطر دشمن از بسیج هراس دارد و می‌خواهد چهره بسیج را مخدوش کند. نقش بسیج در حل مشکلات کشور منحصر بفرد است و با همین تفکر بود که حاج قاسم توانست بساط داعش را نابود کند.

دانش آموز خبرنگار: ایران مالدار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار