اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان فریدنی

اصفهان (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن از اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در هفته بسیج خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان فریدنی

نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن و اصحاب رسانه در شهرستان فریدن برگزار شد.

سرهنگ مولیانی ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن هفته بسیج و چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین توسط امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای نشست گفت: بسیج یکی از ابتکارات بزرگ امام بود، ابتکاری که در زندگی مردم و در تاریخ ایران اسلامی یک حرکت عظیمی را ایجاد کرد. بعد از هشت سال دفاع مقدس، بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و به ویژه محرومیت زدائی و جهاد تبیین خدماتی داشته و دارد.

وی در ادامه نشست، در خصوص برنامه هایی که در هفته بسیج برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد عنوان کرد: فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج و یگان های مستقر در سطح شهرستان فریدن، در زمینه محرومیت زدائی که شامل بازسازی و مرمت سرویس بهداشتی و حمام دو مدرسه، توزیع لوازم التحریر به دانش آموزان محروم و قشر ضعیف را در طول سال داشتیم، توزیع ۴۰۰۰پرس غدا در عید غدیر خم و روز ۱۳آبان، روز ۲آذرماه همایش مالک اشتر و تجلیل از بسیجیان، برگزاری مسابقات مختلف از جمله تنیس روی میز و فوتسال و...، می شود.

مولیانی بیان کرد: همچنین در تمام پایگاه ها و واحدهای دانش آموزی در سطح مدارس فریدن، بحث جهاد تبیین را داشتیم به خصوص بحث بصیرت افزایی و سخنرانی در خصوص وقایع حقیقی در کل کشور به خصوص فلسطین و غزه اتقاق افتاده بود، همچنین معرفی و تجلیل از پیشکسوتان بسیج دانش آموزی در هفته بسیج دانش آموزی انجام شد و این برنامه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی در پایان ادامه داد: ثمرات بسیج شامل حضور بسیج در عرصه های مختلف نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی است؛ روحیه کار جهادی بدون توقف و بدون نام و نشان است که هیچ وقت تظاهر نمی‌کند و باعث جهش در عرصه های مختلف کشور است؛ فعالیت های بسیجی عنصر معنویت را در آن برجسته می کند و در کنار عملگرایی، آرمانگرا هستند، یعنی همراه با یقین است.

دانش آموز خبرنگار: زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار