بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا:

نوجوانان ایران توان غلبه بر مراکش را دارند

پست‌های آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان در انتظار فوتبالیست‌های آینده‌دار نوجوان کشور است/ آن‌ها باید حفظ و حمایت شوند

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت‌ بازی با مراکش پل صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله یک هشتم‌نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال خواهد بود که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان ایران توان غلبه بر مراکش را دارند

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان، امروز در مرحله حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال از ساعت 15:30 به وقت تهران به مصاف تیم مراکش خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران قبل از رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی در مقابل برزیل، بازی تاریخ‌سازی را به نمایش گذاشتند و از سد مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی عبور کردند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در دیدار دوم مقابل انگلیسی که در سال ۲۰۱۷ قهرمان جهان شد، تا دقیقه ۹۰ این تیم را به چالش کشیدند، ولی متأسفانه در دقایق اضافه، بازی را مقتدرانه واگذار کردند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، بعد از جشنواره گلی که مقابل تیم کالدونیای جدید راه انداختند، با امتیازی برابر با برزیل و انگلیس به مرحله حذفی راه پیدا کردند و امروز در مقابل مراکش صف‌آرایی خواهند کرد.

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ‌پانا در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با مراکش، اظهار کرد: «عملکرد فوتبالیست‌های نوجوان ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال عالی بود.»

ییشکسوت باشگاه استقلال افزود: «شکست برزیل، تیمی که قهرمانی جهان را یدک می‌کشد یک افتخار بزرگ در تاریخ فوتبال کشورمان در رده نوجوانان است که به ثبت رسید.»

فریبا تأکید کرد: «تیم ملی نوجوانان فوتبال کشورمان در دقیقه ۹۰ فراموش‌نشدنی بازی را به انگلیسی که در سال ۲۰۱۷ قهرمان جهان شد‌ واگذار کردند. این هم نقطه مثبتی در عملکرد فوتبالیست‌های نوجوان ایران است.»

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: «بازی با انگلیس هم می‌توانست ورق دیگری از کارنامه تاریخ‌سازی نوجوان‌های فوتبالیست ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال باشد که در یک اتفاق نتیجه را واگذار کردیم.»

فریبا با اشاره به اینکه بازی با مراکش پل صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله یک هشتم‌نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال خواهد بود، اضافه کرد: «پرواز و صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به مرحله یک هشتم‌نهایی از فرودگاه مراکش خواهد بود. ایران توان غلبه بر تیم ملی نوجوانان مراکش را دارد.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با تأکید بر اینکه بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان باید حفظ و حمایت شوند، گفت: «‌پست‌های آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان در انتظار این فوتبالیست‌های آینده‌دار نوجوان کشور است.»

فریبا اظهار کرد: «امیدواریم با صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال، بار دیگر شاهد افتخارآفرینی این آیندگان فوتبال کشور باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار