جشن کتاب یار مهربان در دبستان ستارزاده شیروان برگزار شد

شیروان (پانا) - به مناسبت پاسداشت هفته کتاب و کتابخوانی، جشن کتاب یار مهربان با حضور محمد محمدزاده قانعی، یکی از اعضای شورای شهر و ‌با همکاری کارکنان و به میزبانی کاروان دانایی کتابخانه عمومی زیبا شهر، در دبستان ستارزاده شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن کتاب یار مهربان در دبستان ستارزاده شیروان برگزار شد

مدیر دبستان ابتدایی دخترانه ستارزاده با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: هفته کتاب وکتابخوانی، هفته دانایی، بینایی ‌و آگاهی برای بچه هایی از جنس نور، قلب هایی به نازکی بلور و دستان کوچک و چشمان پرمهر کودکانی است که سایه امید می جویند.

حکیمه زینلی با بیان تقدیر و تشکر از خیران فرهنگی افزود: سپاس یزدان پاک را که مهر و محبتش، لطف و رحمتش، دریای جود و سخاوتش، در وجود خیران ناب که به بیکرانگی آبی آسمان می مانند و چون ابری پر سخاوت، مهر می بارند و عشق می پاشند، آنان که دلشان به پاکی بال های فرشتگانند.

وی در ادامه اظهار کرد: روزگارتان، فکرتان، قلمتان، ذهنتان آبی و دنیایتان سرشار از شادی باد، پس بیایید همه با هم، مهرشویم، سرشار از عشق شویم، شور شویم، آبی شویم، ابری شویم، دریایی به سوی اقیانوس شویم تا یاریگر فرشتگان دبستان ستارزاده باشیم.

مدیر دبستان ابتدایی دخترانه ستارزاده گفت: این مدرسه با توجه به قرار گرفتن در منطقه کم برخوردار و محروم واقع در خیابان شهید گرانقدر فریدون جوان، منطقه شهرک حضرت ولیعصر (عج)، نیازمند یاری سبز شما دریادلان است.

زینلی، برنامه های به یادماندنی یک روز بهشتی، سرشار از امید، مفرح و پراز خنده های شاد و ناب کودکانه اجرا شده در این جشن را، تلاوت قران و نوای اقرأ توسط حاملان وحی و کلام نور، صدای پرشور و استوار سرود ملی، توسط گارد پرچم مدرسه، نجوای ظهور و انتظار حضور امام زمان(عج) همراه با خواندن سرود آقا اجازه، قرائت شعر غزه و همدلی با فرشتگان بی گناه فلسطین، زمزمه ترانه شاد کودکانه کتاب، قرائت مقاله اسوه صبر و شهامت حضرت زینب (س)، قصه خوانی و نمایش عروسکی خرگوش باهوش کتابخوان، برگزاری مسابقه نقاشی در حیاط مدرسه همراه با بازی و اهدای جایزه، بادکردن بادکنک های امید و رنگارنگ و پذیرایی با آش سنتی و محلی اعلام کرد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار