آیین رونمایی از پوستر نقاشی «کودک مظلوم غزه» با حضورمدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

مشهد (پانا) - آیین رونمایی از پوستر نقاشی «کودک مظلوم غزه» با حضور مدیران استانی از جمله مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همزمان با روز جهانی کودک در سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی از پوستر نقاشی «کودک مظلوم غزه» با حضورمدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

علی الهی خراسانی، مدیر مرکز فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: با توجه به حجم گسترده‌ کشتار مظلومانه کودکان غزه و همچنین به مناسبت روز جهانی کودک این برنامه به همت مرکز فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد.

به گفته الهی یک اثر هنری به‌صورت نقاشی توسط یکی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان طراحی شده که امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و ریاست جهاد دانشگاهی استان خراسان رضوی رونمایی شد تا بدین وسیله یادی کنیم از کودکان شجاع و مقاوم غزه.

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این رابطه گفت: قطعاً هر برنامه‌ای که بتواند پشتیبانی و حمایت از مظلومین باشد و در برابر مستکبران موضع‌گیری کند مورد عنایت الهی قرار می‌گیرد و برکاتش به مملکت و تبعاتش به تعلیم و تربیت می‌رسد.

حسین امینی مشهدی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نیز بیان کرد: این برنامه یک نوع حمایت از هنرمندان جوان، متعهد و دغدغه‌مند است و ما براساس وظیفه‌ای که داریم باید در مسیر دفاع از مظلوم گام برداریم.

در این مراسم زینب اصغریان، مدرس دانشگاه امام رضا(ع) اظهار کرد: از ابتدای شروع حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون 5100 کودک یعنی هر 30 ثانیه یک کودم به شهادت رسیده است و طبق آمار بین‌المللی، 90 درصد کودکان فلسطینی گرسنه هستند، زیرا نانوایی‌ها بمباران شده‌اند و اسرائیل اجازه ورود مواد غذایی به آنها را نمی دهد.

فاطمه الهی طراح اثر «کودک مظلوم غزه» گفت: هدف و انگیزه من از تولید این اثر به تصویر کشیدن شجاعت، ایمان، فداکاری و مقاومت کودکان فلسطینی بود.

وی اضافه کرد: تصاویری که از کودکان فلسطینی منتشر می‌شود بیشتر نشانگر خشونت و کودک‌کشی است و کمتر از شجاعت این کودکان، تصویری دیده می‌شود. من سعی کردم در این نقاشی کودکی را به تصویر بکشم که شجاع و مقاوم و امیدوار به پیروزی فلسطین است.

دانش آموز خبرنگار :مهرنوش هدایتی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار