رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی استان کرمان خبر داد:

اهدای کمک ١٠٠ میلیون تومانی به کودکان غزه توسط دانش‌آموزان کرمانی

تهران (پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای کمک ١٠٠ میلیون تومانی به کودکان و دانش‌آموزان غزه توسط دانش‌آموزان مدارس غیردولتی زکریای رازی و مهر در حرکتی خودجوش خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای کمک ١٠٠ میلیون تومانی به کودکان غزه توسط دانش‌آموزان کرمانی

محسن محمدی‌نژاد رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم اهدای کمک نقدی دانش‌آموزان مدارس غیردولتی زکریای رازی و مهر با بیان این‌که این روز‌ها کودکان غزه با حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیست مواجه هستند و در میان اخبار تکان‌دهنده و دردناک و در حالی که مدعیان حقوق بشر در سکوتی سرد و غیرانسانی به سر می‌برند؛ گفت:‌ دانش‌آموزان مدارس وارد عرصه انسانیت و نوع‌دوستی می‌شوند که عواطف بشری را زنده می‌کنند.

وی گفت: دانش‌آموزان نسبت به آن‌چه در غزه می‌گذرد بی‌تفاوت نیستند آن‌ها با این حرکت خودجوش و برای حمایت و همدردی با کودکان غزه ابراز همدردی کردند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان، خاطر‌نشان کرد: دانش‌آموزان دبستان غیردولتی زکریای رازی و مهر در حرکتی خودجوش مبلغ ١٠٠ میلیون برای همدردی با بچه‌های فلسطین به جمعیت هلال احمر استان کرمان تقدیم کردند.

‌این مراسم با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان و معلمان و اولیا ء دانش اموزان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار