قالیباف در صحن علنی مجلس:

کمیسیون تلفیق برای اختصاص اعتبار به سازمان نوسازی مدارس چاره‌‎اندیشی کند

کوچکی نژاد: سازمان نوسازی مدارس در برنامه هفتم مغفول مانده است

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم توجه به سازمان نوسازی مدارس در برنامه هفتم توسعه، گفت کمیسیون تلفیق برای اختصاص اعتبار به سازمان نوسازی مدارس چاره اندیشی کند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کمیسیون تلفیق برای اختصاص اعتبار به سازمان نوسازی مدارس چاره‌‎اندیشی کند

جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه در برنامه پنجم و ششم توسعه در هر برنامه رقم 3 میلیارد دلار به سازمان نوسازی از حساب ذخیره ارزی اختصاص داده شد، گفت: در حال حاضر به انتهای تصویب برنامه هفتم رسیده ایم اما یک ریال برای این سازمان مهم که در همه شهرهای کشور فعالیت داشته و پروژه های نیمه تمام دارد، اختصاص ندادیم.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: چنانچه اعتباری برای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نظر گرفته نشود، بیت المال و هزینه ای که برای پیشرفت پروژه ها تاکنون در نظر گرفته شده، از بین می رود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: تذکر آقای کوچکی نژاد بحث کاملا درستی است، در حال حاضر پروژه های قابل توجهی از مدارس نیمه ساز توسط بخش دولتی و خیرین داریم که در مسیر تکمیل شدن قرار دارند، ولی ما در برنامه هفتم جز اعتبار مالیاتی نتوانسته ایم برای مدارس کاری انجام دهیم.

وی اضافه کرد: این موضوع باید در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و صحن مجلس چاره اندیشی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار