برگزاری ۲۳ کارگاه‌ آموزشی پیشگیری از اعتیاد در نمایشگاه «یاریگران زندگی»

تهران (پانا) - در نخستین نمایشگاه عمومی «یاریگران زندگی» که از 25 آبان ماه آغاز به کار کرده و تا دوم آذرماه ادامه دارد، ۲۳ کارگاه آموزشی در حوزه‌های پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۲۳ کارگاه‌ آموزشی پیشگیری از اعتیاد در نمایشگاه «یاریگران زندگی»

این کارگاه‌ها با همکاری استادانی ازوزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، انجمن اولیا و مربیان، مرکز تحقیقات سوء مصرف موادمخدر، دانشگاه علامه و‌ موسسات مردم‌نهاد همه روزه در چند نوبت برگزار خواهد شد.

در روز اول نمایشگاه پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه، دو کارگاه با موضوع «نقش آرامش و فضای با نشاط منزل» برگزار شد.

در روز دوم نمایشگاه امروز جمعه ۲۶ آبان‌ماه، چهار کارگاه با موضوع «مهارت حل مسئله» در ساعت‌های ۱۰ و ۱۱ صبح، «آشنایی با نشانه‌های مصرف مواد در فرزندان» در ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر ‌و «مهارت‌های فرزندپروری، سواد رسانه‌ای» در ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

در روز سوم نمایشگاه شنبه ۲۷ آبان ماه، چهار کارگاه با موضوع «مهارت دوست‌یابی و عزت نفس» در ساعت‌ ۱۰ صبح، «نقش پناهگاهی موادمخدر در نوجوانی» در ساعت ۱۱ صبح، «علل ابتلای جوانان به موادمخدر و شیوه‌های برخورد» در ساعت ۱۳ ظهر ‌و «آشنایی با نشانه‌های مصرف مواد در فرزندان» در ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

در روز چهارم نمایشگاه یکشنبه ۲۸ آبان ماه، چهار کارگاه با موضوع «مهارت نه گفتن» در ساعت‌ ۱۰ صبح، «جو‌ عاطفی خانواده و گرایش به موادمخدر» در ساعت ۱۱ صبح، «مهارت ارتباط با فرزند» در ساعت ۱۶ بعدازظهر ‌و «مهارت تاب‌آوری اجتماعی» در ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

در روز پنجم نمایشگاه دوشنبه ۲۹ آبان ماه، چهار کارگاه با موضوع «گل و حشیش و پیامدهای آن، زمینه‌های گرایش موادمخدر در نوجوانان» در ساعت‌ ۱۰ صبح، «مهارت ارتباط موثر» در ساعت ۱۱ صبح، «نقش خانواده در پیشگیری» در ساعت ۱۴ بعدازظهر ‌و «آشنایی با عوارض موادمخدر و روان‌گردان‌ها و باورهای غلط» در ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

در روز ششم نمایشگاه سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه، دو کارگاه با موضوع «شکست در زندگی تحصیلی، علل گرایش به موادمخدر» در ساعت‌ ۱۰ صبح و «اصول پیشگیری از مصرف موادمخدر در کودکی» در ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

در روز هفتم نمایشگاه چهار‌شنبه یکم آذر ماه، سه کارگاه با موضوع «مهارت نه گفتن» در ساعت ۱۰ صبح، «مهارت دوست‌یابی و عزت نفس» در ساعت‌ ۱۱ صبح و «نقش و اهمیت مهارت خودآگاهی، رشد فردی» در ساعت ۱۴ ظهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه یاریگران زندگی از ۲۵ آبان‌ماه تا ۲ آذرماه در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ عصر پذیرای علاقه مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار