دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در استان البرز

کرج(پانا) - طبق آیات الهی و وعده کتاب آسمانی پیروزی نهایی از آن مسلمانان است و برای دستیابی به این پیروزی مهم باید اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان حفظ شود.

کد مطلب: ۱۴۲۴۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در استان البرز

بدون شک مردم غزه یکی از مظلوم‌ترین انسان‌های جهان بوده که همیشه درگیر جنگ و ناامنی بودند. در روزهای گذشته حمله موشکی به یکی از بیمارستان‌های نوار غزه باعث شد بسیاری از زنان و کودکان و کادر پزشکی کشته شوند و تعداد کشته شده‌های این بیمارستان به بیش از هزار نفر رسیده است. هزار نفری که اکثر آنها بیمار بوده و نمی‌توانستند حرکت کنند و مظلوم‌تر پرستارانی که در این شرایط جنگی و ناامنی سعی می‌کردند به مردم کمک کنند.

حدود شش هفته از عملیات طوفان الاقصی و جنگ در غزه و قتل عام هزاران انسان بی گناه و قطع آب، برق و دارو به روی ساکنان غزه می گذرد. این شرایط هر انسانی، حتی ادیان دیگر را شرمگین می کند.

جامعه خبرنگاری استان البرز از مردم شریف و مومن دعوت می کند تا با حضور مقتدرانه، گسترده و پرشور در راهپیمایی باشکوه روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ از میدان شهدا تا مصلی نماز جمعه راس ساعت ۱۵ برای حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه شرکت کرده و خروش عظیم خود را به جهانیان نشان دهند.

دانش آموز خبرنگار: آیلار فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار