ممانعت مجدد صهیونیست‌ها از برگزاری نماز جمعه در مسجدالاقصی

تهران (پانا) - در پی ممانعت نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی ساکنان قدس اشغالی نماز جمعه را در فضای باز برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ممانعت مجدد صهیونیست‌ها از برگزاری نماز جمعه در مسجدالاقصی

به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی این هفته هم به فلسطینیان ساکن در قدس اشغالی اجازه نداد که نماز جمعه را در مسجد الاقصی برگزار کنند؛ از این رو، نمازگزاران در فضای باز این فریضه را به جای آوردند.

از زمان آغاز جنگ جدید غزه نظامیان صهیونیست محدودیت‌های وضع شده بر ورود مسلمانان به مسجد الاقصی را تشدید کرده و اجازه برگزاری نماز جمعه را در این مسجد به فلسطینیان نمی‌دهند.

جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را به مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه امروز (جمعه) در حالی وارد چهل‌ودومین روز خود شد که نیروهای اشغالگر به هدف قرار دادن بیمارستان‌ها در نوار غزه ادامه می‌دهند. نگرانی‌ها در مورد تشدید بحران انسانی به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی و کمک‌های غذایی و همچنین اظهارات یوآو گالانت درباره آغاز مرحله جدید عملیات زمینی در نوار غزه، افزایش یافته‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار