مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان: 

استعدادیابی دانش‌آموزان یک امر مهم برای پیدا کردن علایق و اهدف در مدارس است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم افتتاحیه جشنواره‌ خوارزمی مهم‌ترین مسئله قدرت و  افتخار مردم را انتخابات و همچنین بهترین راه استعدادیابی دانش‌آموزان را شرکت در جشنواره‌ خوارزمی دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۳۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
استعدادیابی دانش‌آموزان یک امر مهم برای پیدا کردن علایق و اهدف در مدارس است

مراسم افتتاح جشنواره‌ خوارزمی با حضور آیت اصلانی‌ مدیر، رسول اقاگلی رئیس اداره دوره اول و دوم متوسطه اداره کل شهرستان‌های استان تهران، معصومه احمدی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان و سایر مدیران و دبیران در سالن سینمای آتامان برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه بهارستان ضمن اشاره به موضوع شرکت در جشنواره‌ خوارزمی ذکر کرد: جشنواره‌ خوارزمی در ۱۱ الی ۱۳ محور برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن این است که دانش‌آموزان در حوزه‌های متفاوتی شرکت کنند تا بتوانند توانایی خود را شکوفا کنند و این استعداد و خلاقیت‌های آنان موجب ایجاد شغل مناسبی در آینده برایشان خواهد بود.

اصلانی در ادامه با اشاره به استعداد دانش‌آموزان تشریح کرد: مدیران مدرسه با مدیریت برتر می‌توان دانش‌آموزان فوق‌العاده و باذکاوت و با استطاعت را انتخاب تا در جشنواره خوارزمی شرکت کنند، و همچنین در میان هزاران دانش‌آموزان در رقابت باشند؛ رقابت در میان آنان یک انگیزه‌ قوی برای سایر دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به مهم بودن شرکت دانش‌آموزان در جشنواره خوارزمی تصریح کرد: دانش‌آموزان آینده‌‌سازان کشور هستند، با توجه به این موضوع فرصتی مناسب برای استعداد‌یابی محصلان می‌باشد و مدیران و مسئولان می‌بایستی این فرصت مناسب را برای دانش‌آموزان غنیمت بشمارند تا هدف و آینده‌ی خود را شکوفا کنند.

آیت اصلانی در پایان سخنان خود در رابطه با همکاری و برنامه ریزی معلمان و مدیران اظهار نظر کرد و گفت: مدیران می‌توانند در خصوص استعداد‌یابی محصلان برنامه‌هایی اجرا کرده تا دانش‌آموزان شروع به شکوفایی استعداد کنند زیرا دانش‌آموز توان پیشرفت کشور را دارد اما به محرکی نیاز دارد آن محرک مدیران و معاونان پرورشی هستند.

دانش‌آموز خبرنگار : حدیث آقازاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار