مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر :

میثاق نامه و منشور عفاف و حجاب به مدارس ابلاغ شده است

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت تعلیم و تربیت در نظام اسلامی ذاتا یک امر به معروف در گستره ملی است و طبق چارچوب ابلاغی از ستاد منشور عفاف و حجاب تهیه شد و به همه مدارس ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
میثاق نامه و منشور عفاف و حجاب به مدارس ابلاغ شده است

علی موحدی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر گفت: در هر نشست و جلسه‌ای جا دارد از مردم مظلوم و مقاوم غزه یاد کنیم و امروز بهترین معروف این است که زبان و قلم ملت قهرمان فلسطین باشیم برای انتشار جنایات رژیم جعلی صهیونیستی تا وجدان‌ها و فطرت‌های پاک عالم بر علیه آن جنایتکاران قیام کنند.

وی یادآور شد: معروفات گسترده‌ای که در آموزش و پرورش استان انجام می‌شود و منکرات احتمالی دستگاه احصاء شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ترویج معروفات و برطرف کردن موضوعات قابل اصلاح اقدام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: اردوهای راهیان نور و راهیان توسعه و پیشرفت به هدف معرفی دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی و ایجاد امید در جامعه از معروف های بزرگی است که در آموزش و پرورش جریان دارد.

موحدی گفت: با سهیم کردن گروه‌های فعال دانش‌آموزی مثل منتخبین طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در ترویج نیکی‌ها و امر به معروف و برای اعتلای این فرهنگ ناب و اثرگذار استفاده شده است.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین بهروز بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد آموزش و پرورش در اجرای برنامه ها و فعالیت های ستاد اظهار کرد: حرکت مثبت و رو به جلوی آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های مرتبط با ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیانگر نگاه ارزشمندی است که همه ارکان آموزش و پرورش در راستای اجرای این فریضه دینی دارند.

وی با اشاره به حضور گسترده و با بصیرت فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال گفت: سازماندهی و حضور بسیار خوب دانش آموزان توسط آموزش و پرورش و مدارس در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در طول مسیر راهپیمایی کاملا مشهود بود و ما برخود واجب می دانیم از این نمونه معروف‌های انجام شده در آموزش و پرورش تقدیر کنیم.

گفتنی است در پایان جلسه حکم مسولیت رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان بوشهر با امضای حضرت آیت الله صفایی بوشهر نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و رییس شورای امر به معروف ونهی از منکر استان توسط حجت الاسلام والمسلمین بهروز بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار