مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

کسب دو مدال نقره در مسابقات لیگ نخبگان استان تهران توسط دانش‌آموز ملاردی

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از درخشش و کسب دو مدال نقره توسط دانش‌آموز ملاردی، در مسابقات لیگ نخبگان استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو مدال نقره در مسابقات لیگ نخبگان استان تهران توسط دانش‌آموز ملاردی

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: نازنین سعادت دانش‌آموز پایه هفتم از دبیرستان فرزانگان، در مسابقات لیگ نخبگان استان تهران، در رشته‌های کاتا و کومیته سبک شیتوریوگوشین ریو، دو مدال نقره را از آن خود کرد.

تیموری‌راد تصریح کرد: استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان مورد تأکید است، چرا که معتقدم بسیاری از ورزشکاران در این گونه مسابقات کشف شده‌اند و آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین نهاد تعلیم و تربیت، درصدد است که زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم کند و توانمندی‌های دانش‌آموزان را شکوفا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، با بیان این‌که ورزش امری لازم و ضروری برای آحاد جامعه بویژه دختران دانش‌آموز است، گفت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، توجه به ورزش دانش‌آموزی از اولویت‌های آموزش وپرورش است.

وی ضمن تبریک به دانش‌آموز نازنین سعادت و کسانی که باعث رشد و موفقیت وی شدند، بیان کرد: از همه دانش‌آموزان دختر می‌خواهم ورزش را جزئی از زندگی خود قرار دهند و آن را از زندگی روزمره خود حذف نکنند و برای سلامت روح و روان خود به ورزش بپردازند. امیدوارم همه دانش‌آموزان دختر ملاردی با حضور در میادین ورزشی نشان دهند که می‌توانند در این عرصه بدرخشند و قطعا راه برای پیشرفت ورزشی دختران و بانوان ملاردی هموار است.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار