جام جهانی زیر ۱۷ سال؛

شکست ناباورانه نوجوانان ایران مقابل انگلیس‌

شاگردان حسین عبدی علی‌رغم تلاش شایسته مقابل انگلیس در لحظه آخر شکست خوردند‌

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال نوجوانان ‌ایران امروز در دومین دیدار خود در جام جهانی زیر 17 سال به مصاف انگلیس ‌رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به نفع انگلیس پایان یافت.

کد مطلب: ۱۴۲۳۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
شکست ناباورانه نوجوانان ایران مقابل انگلیس‌

شاگردان حسین عبدی پس از شکست غول این رقابت‌ها یعنی برزیل، امروز از ساعت 15:30 در دومین دیدار مرحله گروهی این رقابت‌ها، در ورزشگاه ملی جاکارتا به مصاف انگلیس دیگر حریف قدرتمند خود رفتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان امروز با ترکیب آرشا شکوری، عرفان درویش عالی، حسام نفری، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، امیر‌محمد رزاق‌نیا، ابوالفضل زمانی، اسماعیل قلی‌زاده، یعقوب براجعه، ماهان صادقی و ابوالفضل موردی به مصاف انگلیس ‌رفت.

گری رایان سرمربی تیم ملی انگلیس نیز تامی ستفورد، جاش کوفی آچمپانگ، ساموئل لاکیل، ساموئلس اسمیت ایشه، میشل گولدینگ، جوئل اندالا، دنی ریس، لویس اسکلی میلس، کریس ریگ، متی ورهورست، اسان انوانری پا به این بازی گذاشت.

‌‌گوستاوو تجرا از کشور اروگوئه قضاوت این مسابقه را برعهده ‌داشت.

این بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید آن هم مقابل انگلیسی که قهرمانی سال ۲۰۱۷ جهان را در کارنامه دارد.

‌ابوالفضل زمانی زننده تک گل ایران در دقیق ۳۱‌ این بازی بود.

در نیمه دوم انگلیس که سراپا حمله شده بود، در دقیقه 63 روی نفوذ راسل‌دنی‌ بازیکن تعویضی خود صاحب موقعیت شد که او چهار دقیقه پس از ورود به زمین با شوت فنی، ‌توپ را به دور از دستان آرشا شکوری فرستاد و گل تساوی تیمش را زد.

ستاره خط حمله انگلیس در ادامه‌ این بازی، پس از عبور از سد درویش‌عالی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که آرشا شکوری با خروج از دروازه توپ را در اختیار گرفت، اما توپ از دست او رها شد و به پای این گلر خورد تا دوباره مقابل پای جوئل اندالا بیفتد و این بازیکن ‌با یک ضربه فنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در نهایت علی‌رغم تلاش شایسته نوجوانان ایران، دروازه ایران روی یک اشتباه و غافلگیری عجیب در دقیقه 90 باز شد و این بازی به سود تیم انگلیس به پایان رسید تا اما و اگرها برای صعود به بازی نهایی کشیده شود.

تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در سومین بازی مرحله گروهی این رقابت‌های از ساعت 15:30 جمعه بیست‌وششم آبان‌ به مصاف نیوکالدونیا خواهند رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار