دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند

تهران (پانا) - دانش آموزان اصلی ترین و گرانبهاترین سرمایه های کشور هستند که باید بهترین بستر و شرایط را برای رشد و تعالی پرورشی و تربیتی آنان فراهم آورد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند

آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی با حضور علی آمره، مدیر منطقه ٨، حسین بابویه، مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، محمد علی گیلانی، معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران، محمد عرفانی، رئیس هیت ورزش شهر تهران و اعضای شورای معاونین منطقه در مدرسه شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

علی آمره مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ ضمن عرض خوش آمد گویی به میهمانان اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه های اصلی و گرانبهای کشور هستند و ما تمام تلاش مان را می کنیم که بهترین بستر و شرایط را برای رشد و تعالی پرورشی و تربیتی آنان داشته باشیم. همانطور که توجه به امر ورزش در دستورات دینی به صورت ویژه نگاه شده است و از منظر دینی، ورزشکاران علاوه بر اینکه باید به جسمشان توجه کنند باید ابعاد معنوی، روحی و تربیتی آن را نیز مد نظر داشته باشند و هدفمند رفتار کنند و همچنین جسم سالم برای بهتر انجام دادن وظایف انسانی است.

وی افزود: برای داشتن جامعه قوی باید مدرسه قوی داشته باشیم و در واقع مدرسه محور تمام تحولات است و همه برنامه ها در حوزه تربیت بدنی حول این محور است. طرح شهید سلیمانی نیز یکی از برنامه هایی است که در حوزه تربیت بدنی به آن پرداخته شده است؛ ان شاء الله دانش آموزان بتوانند از این مزایا بهرمند شوند.

در ادامه مراسم حسین بابویه مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ضمن عرض تشکر از مدیریت منطقه ٨ و معاون تربیت بدنی اظهار داشت؛ خدا را شاکرم که توفیق حضور در بین شما عزیزان را دارم و تبریک می گویم که این فضا در مدرسه شهید هاشمی نژاد احداث شده، البته ما نزدیک به ٢٠٠٠ فضای دیگر را به نام شهید سلیمانی در دست اقدام داریم که ان شاءالله با توسعه فضای ورزشی و افزایش سرانه فعالیت های ورزشی و سلامتی مستمر دانش آموزان، این مهم به زودی رقم بخورد. درپایان عرایضم یادشهدا و امام شهدا را گرامی می داریم ان شاءالله توفیق خدمت به دانش آموزان را داشته باشیم.

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله اسکیت سواری دانش آموزان، سرود، شاهنامه خوانی، ورزش باستانی و دیگر برنامه های مفرح به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار