در جشنواره‌های الگوهای برتر تدریس کشور محقق شد؛

کسب۶مقام اول تا سوم کشور توسط معلمان خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب شش مقام اول تا سوم کشور توسط ۴ تیم از فرهنگیان دوره متوسطه استان در جشنواره‌های الگوهای برتر تدریس خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب۶مقام اول تا سوم کشور توسط معلمان خراسان جنوبی

سید مهدی نبوی ثالث، در آیین استقبال از این فرهنگیان، اظهار کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای ظهور و بروز توانمندی های معلمان نخبه و شاخصی برای ارزیابی مهارت های حرفه ای فرهنگیان دردوره متوسطه و فنی و حرفه ای بود.

وی، با اشاره به میزبانی استان قزوین در برگزاری مرحله کشوری جشنواره‌های الگوهای برتر تدریس«شهید کاظمی آشتیانی»خاطر نشان کرد: از خراسان جنوبی ۱۰ تیم،جواز حضور در مرحله کشوری این جشنواره را کسب کرده بودند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که جشنواره الگوهای تدریس، زمینه رشد حرفه ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند، تصریح کرد: خانم فریده جعفری موفق به کسب رتبه اول کشور در این جشنواره شد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به کسب مقام دوم کشور توسط آقای هادی بیدختی و خانم ها فاطمه زلفی و مطهره غلامی نوقاب، عنوان کرد: خانم شهین دخت مخمل باف و آقای مسلم قوی نیز رتبه سوم کشور در جشنواره الگوهای برتر تدریس را کسب کردند.

به گفته نبوی ثالث، جشنواره الگوهای تدریس زمینه رشد حرفه ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند و فرصت ارزشمندی را نیز برای آنان فراهم می کند تا خلاقیت و مهارت های خود را با سایر معلمان کشور به اشتراک بگذارند.

شایان ذکر است این دوره از جشنواره الگوهای برترتدریس، با شعار«معلم توانمند، تعلیم و تربیت با کیفیت، نسل امید بخش» در سه محور برای متوسطه اول، ۱۰ محور، برای متوسطه دوم نظری و ۱۵ محور در بخش فنی و حرفه ای و کار دانش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار