مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری:

بهبود وضعیت مدارس بر اساس نیاز سنجی و عدالت محوری اولویت اداره کل نوسازی است

در آستانه سفر رییس جمهور محترم و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری عنوان کرد بهبود وضعیت مدارس بر اساس نیازسنجی و عدالت محوری اولویت اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بهبود وضعیت مدارس بر اساس نیاز سنجی و عدالت محوری اولویت اداره کل نوسازی است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری از تکمیل اطلاعات و نیازسنجی عدالت محور در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری در جهت تخصیص اعتبارات و تجهیزات به مناطق، شهرستان‌ها و نواحی استان خبر داد.

ایرج کریمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همواره به دنبال بهبود وضعیت مدارس چهارمحال و بختیاری خواهدبود، گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، بر اساس فلسفه وجودی خود، همواره باید دارای برنامه احداث، توسعه، تکمیل، تخریب و بازسازی، مقاوم سازی، استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و تجهیز مدارس باشد، بنابراین برای تحقق این امر و جذب اعتبارات، با مسئولین استانی رایزنی‌های لازم همواره صورت خواهد گرفت.

وی افزود: نیازسنجی شهرک منظریه در شهرستان شهرکرد(با رعایت ماده ۱۸قانون شورای آموزش و پرورش)، شهرک فجر شهرستان لردگان، روستاهای گاوشیر و بادام شیرین شهرستان کوهرنگ در حال بررسی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه پروژه‌های در حال تکمیل نیز در اولویت است، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خیری، دولتی و مشارکتی شهرستان‌های بروجن، کیار، خانمیرزا، فلارد، بن، سامان، اردل، فرخشهر، فارسان در سراسر استان در حال بررسی است.

گفتنی است، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از حضور خان‌محمدی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر پیش روی رئیس جمهور خبر داد.

دانش آموز خبرنگار: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار