تلاش وزیر آموزش و پرورش در جهت فعال شدن فوق العاده ویژه برای معلمان ابتدایی

فاروج(پانا)_ وزیر آموزش و پرورش در جمع نومعلمان خراسان شمالی گفت: حدود ۵۰ هزار معلم جدید امسال از طریق آزمونهای استخدامی و کنکور سراسری به جمع فرهنگیان پیوستند در خراسان شمالی هم حدود هزار نفر از این طریق جذب شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش وزیر آموزش و پرورش در جهت فعال شدن فوق العاده ویژه برای  معلمان ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش در جمع نومعلمان خراسان شمالی گفت: حدود ۵۰ هزار معلم جدید امسال از طریق آزمونهای استخدامی و کنکور سراسری به جمع فرهنگیان پیوستند در خراسان شمالی هم حدود هزار نفر از این طریق جذب شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: اجرایی شدن سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش را با هم افزایی معلمان قابل تحقق است و اجرای این سند از صدر تا ذیل جامعه تعلیم و تربیت باید محور برنامه ها باشد.

وزیر آموزش و پرورش تنوع قومیتها در خراسان شمالی را از فرصتهای بی بدیل تربیتی دانست و افزود: حفظ و اشاعه فرهنگهای اصیل ایرانی از سوی معلمان مورد توجه باشد.

دکتر صحرایی بر گذر از اجرای طرح رتبه بندی از مرحله استقرار وقرار گرفتن در مرحله تثبیت تاکید کرد و گفت: با اعتقاد به اینکه معلمان شکوفا کننده استعدادهای این سرزمین هستند برنامه هایی را تدوین و برای اجرا اماده کرده ایم.

وی افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را از راهکارهای اساسی برای تامین نیرو عنوان کرد و افزود: مقطع ابتدایی، پیچیدگیها، سختیها و اهمیت بسیاری در پیمودن راه موفقیت از سوی دانش آموزان دارد و با توجه به همین اهمیت نگاه ما در وزارت آموزش و پرورش به این مقطع ویژه خواهد بود چرا که تلاش هیچ گروهی، همچون معلمان ابتدایی سرنوشت ساز نخواهد بود وی افزود به دلیل اهمیت مقطع ابتدایی در تلاش هستیم تا فوق‌العاده ویژه معلمان ابتدایی فعال شود.

گفتنی است که در پایان این مراسم نومعلمان استان خراسان شمالی سوگندنامه خود را در حضور وزیر آموزش و پرورش قرائت کردند.

خبرنگار: فاطمه نیکنام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار