مسابقه ترتیل‌خوانی دانش آموزی قرآن کریم در مراغه برگزار شد

مراغه (پانا) - مسابقه ترتیل‌خوانی قرآن کریم دانش آموزان در مراغه با استقبال کم‌نظیر قاریان پسر در دارالقرآن این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه ترتیل‌خوانی دانش آموزی  قرآن کریم در مراغه برگزار شد

«هادی صادق» با اعلام این خبر اظهار داشت: آئین مسابقات قرائت قرآن به روش تدویر (ترتیل‌خوانی) دانش‌آموزی در دو بخش مقطع ابتدایی و مقطع متوسطه صبح روز پنجشنبه ۱۸ آبان در دارالقرآن امام خمینی (ره) مراغه برپا شد.

کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه مراغه افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۴۵ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و ۵۳ نفر از مقطع متوسطه در آستانه هفته قرآن و عترت با هدف انس با قرآن کریم و آمادگی بیشتر برای برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز برگزار گردید.

«صادق» ضمن قدردانی از همراهی خانواده‌های محترم در تشویق و حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش بیان کرد: این مسابقات با ابتکار و میزبانی دارالقرآن امام خمینی (ره) مراغه و با داوری اساتید فرهیخته قرآنی این دارالقرآن برگزار شد که قدردان تلاش های این بزرگواران در حوزه قرآن و عترت نیز هستیم.

وی همچنین یادآور شد: از هر مقطع سه نفر به عنوان برگزیده در محفل بزرگ انس با قرآن که با حضور قاری بین المللی استاد شاکرنژاد و همزمان با هفته قرآن و عترت (آذرماه) در مراغه برگزار خواهد شد، تجلیل می‌شوند.

شایان ذکر است متسابقین قرآنی طی انتشار فراخوان دارالقرآن در فضای مجازی و به صورت داوطلبانه و همراهی خانواده های محترم در این آیین حضور یافتند و سوره های شمس و مطففین را قرائت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار