مدیر آموزش و پرورش کاشمر :

 نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند دغدغه مندی حوزه های مختلف است

کاشمر(پانا)_ جلسه هماهنگی مشاوران مدارس و رابطان مشاوره با حضور مدیر آموزش و پرورش کاشمر و معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مشاوره و بهداشت با هدف بررسی آسیب های اجتماعی و روش های کاهش این آسیب ها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
 نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند دغدغه مندی حوزه های مختلف است

سعید تاج محمدی مدیر آموزش و پرورش در این جلسه با بیان اینکه حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند توجه ویژه تمامی ادارات و نهادها می باشد، اظهار داشت: آموزش و پرورش نیز بر اساس ظرفیت های موجود و به پشتوانه مشاوران توانمند و تخصصی گام های ارزشمندی در این حوزه برداشته است.

وی ادامه داد: با افزایش غیر قابل انکار آسیب های اجتماعی، پیشگیری از این آسیب ها نیازمند دغدغه مندی و تعامل حوزه های مختلف است.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر در ادامه به تخصصی بودن کار مشاوران مدارس اشاره کرد و افزود: امور مشاوره ای باید بر اساس روش های علمی و تخصصی صورت گرفته و از اقدامات سلیقه ای و تجربه های نه چندان صحیح اجتناب شود.

تاج محمدی در پایان خطاب به مشاوران مدارس گفت: مشاوران مدارس با گفتمان سازی و اقناع سایر حوزه های آموزش و پرورش، می توانند زمینه ساز ایجاد نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش چشمگیر این آسیب ها باشند.

آخرتی معاون پرورشی و تربیت بدنی و مهربان نیا کارشناس مشاوره نیز در سخنان خود به تبیین سامانه نماد، آزمون ها و برنامه های حوزه مشاوره، انتخاب همیار مشاور و شیوه های شناسایی و ارجاع دانش آموزان پرداختند.

دانش آموز خبرنگار پانا کاشمر: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار