مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی مطرح کرد:

آرمانیوم؛ برنامه‌ای برای پاسخ‌‌ به شبهات‌ سیاسی دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی به بیان برنامه‌های این اداره کل پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۲۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آرمانیوم؛ برنامه‌ای برای پاسخ‌‌ به شبهات‌ سیاسی دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی در جلسه مجازی با معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های سراسر کشور بیان کرد: پویشی برای موضوع فلسطین در شبکه شاد راه‌اندازی شده است که امیدواریم با راه‌اندازی این پویش، سهمی در حمایت از مردمان غزه داشته باشیم.

پورثانی ادامه داد: همچنین آرمانیوم اتفاق ویژه تلویزیونی در شبکه دو سیما است که درباره پاسخ‌دهی به شبهات روز سیاسی دانش‌آموزان پخش می‌شود.

وی افزود: بحث عفاف و حجاب بسیار مهم است دبیرخانه این امر در معاونت است که باید به این امر توجه ویژه شود. همچنین سند فرهنگ و هنر آموزش و پرورش نوشته خواهد شد که در این راستا از پیشنهادات استان‌ها استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون از ۱۰۰ اردوگاه بازدید میدانی شده است. باید از ظرفیت اردوگاه‌ها استفاده شود در این راستا طرح شهید‌نیری در برخی از استان‌ها اجرا شده است.

پورثانی گفت: در سرود نیز دو رویکرد تخصصی و عمومی داریم انتظار داریم صبحگاه مدرسه به عنوان یک ظرفیت بی‌بدیل برای سرود جدی گرفته شود.

وی با اشاره به شهادت حاج قاسم بیان کرد: برای شهادت حاج قاسم ۸ برنامه محوری اجرا می‌شود؛ در مدارس ابتدایی اتفاق ویژه‌ای را رقم می‌زنیم. همچنین در کرمان برنامه‌ای اجرا و اجتماع بزرگی را برپا می‌کنیم. الگو دادن به دانش‌آموزان باید در کشور پیگیری شود. حاج قاسم یک قهرمان ملی است که باید به دانش‌آموزان معرفی شود.

وی همچنین گفت: بازرسی از کانون‌های فرهنگی تربیتی در دستور‌کار است تا نظارت و بازرسی از کانون‌ها انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار