حضور دکتر سعید عزیزی در «مدار بسته» شبکه دو

تهران (پانا) - پنجمین قسمت برنامه «مدار بسته» به میزبانی دکتر سعید عزیزی، سه‌شنبه 16 آبان روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور  دکتر سعید عزیزی در «مدار بسته» شبکه دو

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، در پنجمین قسمت برنامه «مدار بسته»، دکتر سعید عزیزی از روانشناسان کشورمان در برنامه حضور دارد.

دکتر سعید عزیزی دارای دکترای ادیان و عرفان و کارشناس خانواده در زمینه سبک زندگی و مشاوره خانواده و تربیتی است که در خصوص مباحث خانوادگی، ازدواج، نوجوانان و جوانان فعالیت داشته و در برنامه‌های مختلف صدا و سیما همچون «به خانه برمی‌گردیم»، «صبحانه ایرانی» و... به عنوان کارشناس مباحث و مسائل خانوادگی حضور دارد.
دکتر سعید عزیزی در این قسمت از برنامه «مدار بسته» پیرامون مباحث و مشکلات زن و شوهری مطالب جذاب و جالبی عنوان می‌کند.

حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «مباحث و مشکلات زن و شوهری» با روانشناس کشورمان به گفت‌وگویی ساختارمند و صمیمانه می‌نشیند تا با چالش‌هایی از پیش تعیین شده، شگفتانه‌ای برای مهمان و مخاطبان این برنامه ترتیب دهد.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این برنامه در دو بخش روانه آنتن می‌شود. محمد شعبان‌پور در بخش ابتدایی برنامه و حسین رفیعی در بخش پایانی برنامه با گریمی خاص و منحصر به فرد که به راحتی هویتشان شناخته نشود، در سطح شهر حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

تاکنون محمدرضا حسینی بای (خبرنگار)، ناصر فیض (شاعر)، محمدرضا شیرخانلو و علیرضا مهران (بازیگر) در قسمتهای پیشین این برنامه حضور داشتند و با حسین رفیعی پیرامون موضوعات مختلفی به گفت‌وگو نشسته‌اند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که پنجمین قسمت آن با حضور دکتر سعید عزیزی، سه‌شنبه 16 آبان ساعت 22:10 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات 00:30 بامداد، 5 صبح، 13:30 و 17:50 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار