تبیین دستاوردهای انقلاب برای دانش‌آموزان با استفاده از سخنرانان توانمند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام برای دانش آموزان بایستی با استفاده از سخنرانان مجرب و توانمندی صورت گیرد که مخاطب شناس باشند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای انقلاب برای دانش‌آموزان با استفاده از سخنرانان توانمند

کلام اله صفری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در دومین جلسه کارگروه جهاد تبیین آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین راه گشا بوده و اقدام بر اساس آن مطالبه همگانی است. تبیین این دستاوردها بایستی با استفاده از سخنرانان مجرب و توانمندی صورت گیرد که مخاطب شناس باشند.

وی افزود: تبیین دستاوردها و اقدامات مؤثر نظام برای دانش آموزان بایستی با امید آفرینی آینده و پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان همراه بوده تا مطالب ارائه شده اثر بخش باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به شیطنت دشمنان انقلاب در وارونه نشان دادن حقایق،تصریح کرد: استفاده مناسب از ظرفیت فضای مجازی با تولید محتواهای جذاب و اثرگذار بعنوان یکی از مؤثرترین ابزارهای جامعه برای انتقال مفاهیم و روشنگری در بین نسل جدید بایستی مورد توجه مسئولین باشد.

صفری گفت: برای هم افزایی در بحث جهاد تبیین بایستی جلسات توجیهی برای اولیای دانش آموزان و نیز جلسات جوار مدارس تشکیل شود.

وی خاطر نشان کرد: مراسم آغازین مدارس بستر مناسبی برای طرح مباحث جهاد تبیین بصورت کوتاه اما مؤثر می تواند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار