تجلیل از فعالان عرصه پژوهش سوادآموزی خراسان‌شمالی در جشنواره رسا

بجنورد (پانا) - در مراسمی با حضور مدیرکل و معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان، پژوهشگران برگزیده خراسان شمالی در جشنواره رسا تقدیر شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان عرصه پژوهش سوادآموزی خراسان‌شمالی در جشنواره رسا

ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به تحقق ۷۷ درصدی سهمیه سوادآموزی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۱، گفت: این میزان نسبت به سال پیش از آن ۷ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نیز سهمیه ۷ هزار و ۸۰۰ نفری برای فرایندهای سوادآموزی استان تعیین شده است، افزود: سواد اجتماعی، سواد عاطفی، سواد رسانه ای و گونه های متنوع سواد باید به صورت تخصصی برای سودآموزان تدریس شود.

حسین رسولی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی هم با اشاره به آغاز اجرای طرح محله محور گفت: این طرح به صورت آزمایشی در ۳ استان کشور از جمله خراسان شمالی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه سواد به توانایی برای تغییر، تعریف می شود، افزود: برای همه فعالیت های سوادآموزی در استان، پیوست پژوهشی تعریف شده است.

در این مراسم از حمید خسروی خواجه ها، مرضیه آریامنش، حامد شاکریان، آزاده فرزادپور، عفت ایرانی به عنوان فعالان و پژوهشگران سوادآموزی خراسان شمالی و همچنین از جمعی از نویسندگان کتاب "من هم می توانم" تجلیل شد.

خبرنگار : حامد شاکریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار