اعزام دانش‌آموزان دختر شیروانی به اردوی راهیان نور

شیروان (پانا) - کاروان دانش‌آموزان دختر شیروانی متشکل از ۱۸۰ نفر یکشنبه ۱۴ آبان از این شهرستان در خراسان‌شمالی راهی مناطق سابق جنگی در جنوب کشور شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان دختر شیروانی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شیروان در آیین بدرقه این کاروان دانش آموزی که در قالب ۹ دستگاه اتوبوس با حضور مسئولان جمعی از شخصیت‌های استانی و شهرستانی راهی مناطق نور شدند گفت: شما دانش آموزان باید سپاسگزار خداوند باشید که توفیق حضور در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس را نصیبتان کرده است.

سرهنگ علی دارابی با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی اظهار کرد: قدرت‌های جهانی چنین انقلابی را بر نمی‌تابند و تحمیل جنگ ۸ ساله به ملت ایران از شواهد این مسئله است. دورانی که رزمندگان ما برای حفظ این انقلاب سختی‌ها و مشقات فراوانی را به جان خریدند و شما دانش آموزان باید از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را برده و به عنوان سفیران نور پیام خون شهدا را برای دیگران بازگو کنید.

وی افزود: دانش آموزان اعزامی در طول سفر خود از برخی از مناطق عملیاتی نظیر شلمچه یادمان شهدای هویزه یادمان شهید چمران در دهلاویه یادمان شهدای اروند کنار و سایر مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

اکنون بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۱۲ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر ۳۰۰۰ فرهنگی تحصیل می‌کنند.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار