رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

صلابت و شکوه دانش آموزان در یوم الله ۱۳ آبان

تهران (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد که دانش آموزان سراسر ایران اسلامی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز با صلابت و اقتدار حضور پیدا کرده و از مردم غزه حمایت کردند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
صلابت و شکوه دانش آموزان در یوم الله ۱۳ آبان

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه امروز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز است، در گفت و گو با پانا بیان کرد: به حمدالله مراسم با شکوهی در سراسر کشور برگزار شد و در حقیقت مردم عزیز ما، آمدند و صلابت و شکوه خودشان را در استکبار ستیزی به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: خداوند را شکر گزارم که هموطنان و ملت گرامی ما از این امتحان سربلند بیرون آمدند و نشان دادند که پای این انقلاب و این آرمان ها و این ارزش ها ایستاده اند، خصوصا نوجوانان دانش آموز خوبمان. البته روز دانش آموز است و در گام دوم انقلاب خطاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نسل انقلاب است و بدیهی است که این پرچم انقلاب، پرچم مبارزه با استکبار، پرچم عدالت خواهی را باید این نوجوانان و جوانان ادامه بدهند و نشان بدهند که پای آرمان ها ایستاده اند و انشالله این راه را با قوت ادامه خواهند داد.

و ی افزود: بلاخره نسلی که مورد انتظار است این پرچم را به دوران ظهور برسانند قطعا نسل دانش آموز است و مطمئنا دانش آموزان فهیم و انقلابی ما با روحیه دینی که دارند و روشنگری خود یقینا انشاالله در این عرصه پیروز میدان خواهند بود و پیام آور این انقلاب برای نسل های آینده می باشند.

دانش آموز خبرنگار: پارسا غفاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار