در پیام رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان تاکید شد؛

حماسه عظیم و جهانی یوم الله 13 آبان در هنگامه حماسه بزرگ فرزندان مقاومت در غزه

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی فرا رسیدن یوم الله 13 آبان را گرامیداشت.

کد مطلب: ۱۴۱۹۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حماسه عظیم و جهانی یوم الله 13 آبان در هنگامه حماسه بزرگ فرزندان مقاومت در غزه

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست؛ متن پیام علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به شرح زیر است:

روز ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و یادآور شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است. این روز بزرگ که به تعبیر حضرت امام راحل، انقلاب دوم نامیده شد، معادلات سیاسی دنیا را دچار دگرگونی کرد و الهام‌بخش ملت‌های مظلوم و آزاده در برابر ظلم و ستم چپاول‌گران و قدرت‌های زورگو شد.

۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز جهانی مبارزه با استکبارستیزی نامگذاری شده و این یک نماد مشخص برای ظلم ستیزی جمهوری اسلامی ایران، به ویژه با آمریکای جهان خوار است.

در این روزها که فلسطین و غزه به خط مقدم مبارزه علیه استکبار تبدیل‌شده‌اند و انجام عملیات «طوفان الاقصی» توسط نمایندگان همه ستمدیدگان و آزادیخواهان جهان، فرزندان عزیز حماس مقاوم، یک شوک عظیم تاریخی به دنیای استکبار آمریکای کودک کش و فرزند ناخلفش، اسرائیل بود. از همه اقشار مردم عزیز بالاخص همکاران عزیزم در سازمان بزرگ محیط زیست دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، یکبار دیگر بصیرت، مقاومت، شجاعت، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی را به رخ ابرقدرت ها و دشمنان خود به ویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست جنایتکار بکشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار