میرتاج الدینی در تجمع میدان امام حسین (ع) تهران:

ثبات و امنیت منطقه در گروی حذف رژیم صهیونیستی است

نشانه‌های زوال رژیم کودک‌کش صهیونیستی آشکار شده است

تهران (پانا) - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، ثبات و امنیت منطقه را در گروی حذف رژیم صهیونیستی دانست و گفت نشانه‌های زوال این رژیم کودک‌کش آشکار شده است.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبات و امنیت منطقه در گروی حذف رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در مراسم تجمع مردمی «بازگشت» که عصر امروز در میدان امام حسین (ع) تهران با اشاره به تحولات غزه گفت: در این عصر جمعه برای سخنرانی تاریخی سید حسن نصرالله جمع شده‌ایم، این سخنرانی در تحولات آینده منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: حضور ما در این مکان در حمایت از مردمان بی دفاع غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی شکل گرفته است.

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین مبنای سیاسی، امنیتی و عقیدتی دارد و جمهوری اسلامی هم از ابتدای شروع نهضت خود حامی و مدافع فلسطین است.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه باید حمایت‌های جدی از مردم فلسطین شکل بگیرد و اجازه ندهیم این رژیم متجاوزگر به حملات خود ادامه دهد، گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایجاد وحدت میان کشورهای اسلامی و یکی از نقاط مشترک همه کشورهای اسلامی، مساله فلسطین است و حضرت امام (ره) با بصیرت روز قدس را در آخرین جمعه ماه مبارک مطرح کردند.

میرتاج‌الدینی ثبات و امنیت منطقه را در گروی حذف رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: ایران از جبهه مقاومت حمایت می‌کند و از هیچ تلاشی در این زمینه فرو گذار نخواهد کرد اکنون که این رژیم شکست غیر قابل ترمیمی را تجربه کرد و نشانه های زوال این رژیم کودک‌کش هم آشکار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار