مدیر عامل استقلال در واکنش به صحبت‌های گل محمدی؛

خطیر: شروع‌کننده اختلافات نبودیم

این جوسازی‌ها تاکتیک پرسپولیس است/ افتخارات نکونام بیشتر از گل‌محمدی است

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال گفت شروع‌کننده داستان نبودیم و دوستان در پرسپولیس عامدانه یا سهوی این حواشی را شروع کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
خطیر: شروع‌کننده اختلافات نبودیم

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم در واکنش به اختلافات پیش‌آمده بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: زمانی که بحث انتخاب مدیرعامل استقلال بود، من هم تعجب کردم که بعد از ۶، ۷ سالی که در فوتبال بودم برای اولین بار بود که یک جایی دعوتم کنند و بگویند رزومه بدهید و یک شخص را انتخاب کنند. من خودم به شخصه لذت بردم و برایم جالب بود، چون در حوزه ورزش ندیده بودم که چنین اتفاقی بیفتد و باید از مجموعه آقای قربان زاده تشکر کنم. اصل کار قشنگ بود و همه جای دنیا هم به این شکل انجام می‌شود و آدم‌ها در یک فرایند تخصصی انتخاب می‌شوند و امیدوارم این موضوع در حوزه ورزش نهادینه شود و ادامه داشته باشد.

صحبت‌های گل‌محمدی زیبنده پرسپولیس نبود

وی افزود: من هم از این فضایی که به وجود آمده، ناراحت هستم و در مجموعه باشگاه استقلال نگرانی داریم. استقلال شروع‌کننده این فضای دوقطبی چند روز اخیر نبود. من خیلی مراقبت کردم که این اتفاق نیفتد و از همه دوستان خواستم که وارد این فضا نشوند و از سرمربی و بچه‌های روابط عمومی خواستم که شروع نکنند. باشگاه استقلال شروع‌کننده داستان نبودند و دوستان ما در پرسپولیس نمی‌دانم عامدانه یا سهوی این مسئله را شروع کردند. افرادی در باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقاتی که در استقلال افتاده، استوری گذاشتند و گفتند که دروغ است و تخلف است و باشگاه استقلال را متهم به یک کار خلاف کردند که زیبنده پرسپولیسی‌ها نبود. بعد از آن سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی یک صحبت‌هایی کرد که من نپسندیدم و این اصلاً خوب نبود.

باید به نکونام بیشتر از گل‌محمدی احترام گذاشت

خطیر تصریح کرد: گل‌محمدی جزو اسطوره‌های فوتبال است و البته نباید فراموش کنیم که این طرف هم بزرگ‌ترین لژیونر فوتبال ایران به نام جواد نکونام قرار دارد و هنوز بازیکنانی مانند مهدی طارمی و سردار آزمون که در فوتبال اروپا بازی می‌کنند، به سبقه او نرسیده‌اند. اگر قرار باشد به گل‌محمدی احترام گذاشته شود، باید به نکونام بیشتر احترام گذاشته شود، او در سابقه ملی و در عرصه بازیگری و افتخاراتی که داشته به‌مراتب بالاتر است. من این فضا را اصلاً نپسندیدم. خیلی تلاش کردم که به این فضا وارد نشویم و جواب ندهیم. نگاه کنید ما در حد یک بیانیه ساده کار کردیم و اجازه ندادیم کسی استوری بگذارد و جوابی بدهد، چون می‌دانستیم این اتفاق خوب نیست، اما از یک جایی ناچار شدیم، چون صحبت از حق تیم‌مان بود.

پرسپولیسی‌ها نباید به تیم رقیب بی‌احترامی کنند

وی تأکید کرد: امیدواریم که در باشگاه پرسپولیس تدبیری بیندیشند و کسانی که حق صحبت دارند، کانالیزه صحبت کنند. آن‌ها نمی‌توانند به تیم رقیب بی‌احترامی کنند. اگر احساس می‌کنند که حقشان خورده شده است، نهادهای قضایی فدراسیون برای همین است. آن‌ها که بیشترین امتیازات را در سال‌های گذشته گرفتند. خیلی‌ها گفتند که این تکنیک این دوستان است که فضا را مسموم کنند تا امتیاز بگیرند. من خواهشم این است که در یک فضای عادلانه همه تیم‌ها رقابت کنند.

پرسپولیسی‌ها فضا را مسموم می‌کنند، تا امتیاز بگیرند

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه مدیران دو باشگاه باید وارد شوند و این حاشیه‌ها و اختلافات را پایان دهند، خاطرنشان کرد: این موضوع برنده ندارد و بازنده فوتبال است. شروع‌کننده این بازی استقلال نبود. باشگاه ما در هیچ تحرکات و فضای پینگ‌پنگی که بین باشگاه‌ها پیش آمده شروع‌کننده نبوده و خویشتن‌داری کردیم، اما از یک جایی فضا به سمت توهین و افترا رفت و برای ما امکان سکوت نبود. خدا رو شکر بیشترین امتیاز و بیشترین اتفاقات برای باشگاه پرسپولیس بوده است. خیلی از کارشناسان می‌گویند این کارها تکنیک باشگاه پرسپولیس است تا از این طریق امتیاز بگیرند. خواهش می‌کنم اجازه دهید در فضای سالم و عادلانه رقابت کنیم و امتیاز بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار