گروسی در گفت‌وگو با پانا:

تیم‌ها از نوع برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال ضربه خورده‌اند

استقلال شخصیت قهرمانی دارد

تهران (پانا) - بازیکن اسبق تیم استقلال تهران با بیان اینکه تیم‌ها، از نوع برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال ضربه خورده‌اند، براین نکته که برنامه‌ریزی فدراسیون در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اصلاً قشنگ نیست، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌ها از نوع برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال ضربه خورده‌اند

محسن گروسی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران در خصوص دیدار شمس آذر قزوین - استقلال تهران، اظهار کرد: «نمی‌توان گفت، استقلال بازی بدی در مقابل شمس آذر قزوین ارائه کرد، شمس آذر تیم تازه‌وارد خوبی در لیگ برتر است. این تساوی، چیزی از شایستگی استقلالی‌ها کم نخواهد کرد. استقلال، شخصیت قهرمانی دارد.»

بازیکن اسبق تیم استقلال تهران افزود: «استقلال با تمام کم و کاستی‌ها و مشکلاتی که مخصوصاً در هفته‌های اخیر با آن درگیر بود، نتایج مطلوبی را به دست آورده است. مدیریت باید یک سروسامانی به وضعیت باشگاه بدهد.»

گروسی تأکید کرد: «استقلال خیلی خوب و منطقی بازی می‌کند و کادر فنی، تیم را به خوبی جمع کرده است و اجازه ندادند که مشکلات به بدنه تیم سرایت کند و امیدوارم، تا آخر لیگ بیست و سوم هم کادر فنی بتواند تیم را جدا از حواشی‌های پیرامون باشگاه قرار دهد.»

گروسی در واکنش به روند برگزاری مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: «وقتی برنامه‌ریزی فدراسیون در برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را می‌بینیم، واقعاً شرمنده می‌شویم که چرا چنین لیگی داریم، تیم‌های حاضر در لیگ برتر از نوع برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال ضربه خورده‌اند.»

بازیکن اسبق تیم استقلال تهران با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی فدراسیون در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اصلاً قشنگ نیست، تصریح کرد: «امیدواریم فدراسیون فوتبال نگاه قوی‌تری به روند برگزاری لیگ برتر داشته باشد، تا تیم‌های شرکت‌کننده آسیب بیشتری نبینند. سال‌هاست به این موضوع اشاره می‌کنیم ولی نسبت به آن توجهی نمی‌بینیم.»

استقلال در خط میانی و دفاع وسط نیاز به یک بازیکن خوب دارد

گروسی در بیان نقاط ضعف و قوت استقلال، با تأکید بر اینکه استقلال در خط میانی و دفاع وسط نیاز به یک بازیکن خوب دارد، گفت: «تا بتواند نقاط ضعف در این نقطه از تیم را برطرف کند، از طرفی هم نیاز به یک هافبک بازی‌ساز دارد تا میدان‌داری خوبی در مصاف با رقبا داشته باشد.»

بازیکن اسبق تیم استقلال تهران اظهار داشت: «استقلال از شانس‌های قهرمانی در لیگ بیست و سوم است و امیدواریم هواداران استقلال در پایان رقابت‌های لیگ برتر شاهد قهرمانی تیم محبوبشان باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار